Gå til innhold

Hvilken skjermkort-produsent foretrekker dere?


Jtand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ATI: Club3D

nVidia: Club3D

 

Grunn: De har nesten ingen bundle og selger kortene heller billig enn å fylle pakken med alskens ting som jeg aldri hadde brukt likevel. I tillegg har jeg inntrykk av at de har bra kjøling.

Liker selskaper som prioriterer korrekt jeg med... hater å måtte betale i dyre dommer bare fordi de så absolutt må pakke kortet inn i en flashy eske som inneholder mer eller mindre utelukkende crap som man aldri i verden får brukt for (og jeg er også i mot bundling av spill... dette drar bare opp prisen)

Lenke til kommentar

Hei

Dette er den 2 mailen jeg sender i dag pågrunn av manglende innhold i den første.

Som sagt så har jeg ikke fått mitt nye skjermkort i posten ennå.Har sjekket kontoen min og ingen transaksjoner har blitt gjort.Så jeg lurte på om det var mulig å få sendt et :Club3D x800XT Platinum 256MB Skjermkort istedet for et nytt Ati Radeon x800 Pro skjermkort også trekker dere bare ifra porto og ca 600 kr som dette x800XT Platinum kortet koster mer en x800 Pro kortet.

 

Returnr på pakken er ********

 

Vær Vennlig å send meg tilbakemelding om dette er mulig og evt en email adresse som jeg kan sende denne mailen til hvis ikke ``du`` kan ordne dette.

 

Mvh ****** ******

 

 

Skrev dette til mpx og håper på vennlige svar :D

Lenke til kommentar
Sant det men har sendt mail så får nok tilbake melding snart :D

 

Hvor mye bedre er et Club3D x800XT Platinum 256MB Skjermkort

8X AGP, 256BIT, DDR3, CRT+TV+DVI+VIVO

 

en et

 

ATI Radeon x800Pro 256MB Skjermkort 8X AGP, DDR, DVI-I, TV-Out, Retail ?

ca. 1000 :p

 

Jeg har et gainward ultra kort nå. Kjøpte det pga. jungeltelegrafens ord om at det var en god produsent. Har styrt unna ATI i alle år.

Lenke til kommentar
Sant det men har sendt mail så får nok tilbake melding snart :D

 

Hvor mye bedre er et Club3D x800XT Platinum 256MB Skjermkort

8X AGP, 256BIT, DDR3, CRT+TV+DVI+VIVO

 

en et

 

ATI Radeon x800Pro 256MB Skjermkort 8X AGP, DDR, DVI-I, TV-Out, Retail ?

ca. 1000 :p

 

Jeg har et gainward ultra kort nå. Kjøpte det pga. jungeltelegrafens ord om at det var en god produsent. Har styrt unna ATI i alle år.

Også koster det bare 600 ,- mere :!:

Lenke til kommentar
Bare produsenten ATI er det beste.. de fir beste ytelse og har best kvalitet på bildene som blir vist! har hatt ATI omtrent siden jeg bytet ut det ga,mle g-force 2MX kortet mitt på 32 mb.. hehe... og jeg har siden den gang sverget til ati... DE ER BEST!

Det er ingenting som en godt gjennomtenkt, objektiv og informativ post som gjør sitt beste for å holde en tråd på et seriøst plan. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...