Gå til innhold

BT spår iPod død!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nå er jeg hverken Apple eller Microsoft fan.. ikke har jeg spesiellt sansen for iPod heller.. i allefall ikke enda (Alpine spilleren min i bilen har inngang for iPod)..

 

Men når det gjelder diverse "kriger" Microsoft og Apple har hatt i de siste årene, må det vel innrømmes at Microsoft har tatt over "tvilerne" på markedet.. Selvfølgelig pga sitt nesten-monopol innen OS.

 

Ettersom Apple når har en iPod, som er så omgjengelig, og kan kobles til flere forskjellige platformer (tilogmed bilstereo spillere..) og fungerer glimrende på Windows med gratisprogramvaren iTunes, så vil jeg tørre å påstå at Microsoft er litt for sent ute hvis de kjøre iPod i senk. Uansett format.

 

Markedsandelen til iPod er nok for stor til at den skal kunne forsvinne i løpet av noen få år.. dette blir kanskje VHS og Beta på nytt (Vil jeg tro Microsoft hevder).. men that's life! (It sux, and then u die)

 

:cool:

Lenke til kommentar

Den spår jo ikke iPodens død, men AACs død. Jeg regner på det sterkeste med at Apple kommer til å gi støtte for WMA i iPod i det øyeblikket de ser at deres format er i ferd med å gå heden.

 

Selv tror jeg vi kommer til å ha mangfoldet av formater. Standarder er en ting av fortiden. Eneste alternativet som kan bli standard er en åpen codec, og det finnes ingen av de som støtter DRM.

Endret av aschj
Lenke til kommentar

Apple kunne bare drøyd det noen år til så hadde resten av beatles gjengen ligget under 3fot jord med en sten på toppen og kunne ikke sagt så stort mye..

 

Men må dem så må dem.. Har aldri hatt sansen for ipod jeg heller dog, og ihvertfall ikke iTunes.

Fins flere spillere i det markedet som er likeverdige om ikke bedre (Asono,Iriver,Creative +)

Lenke til kommentar

Folk spår så mye dumt. Creative Zen touch var vel en konkurent til ipod, men kommer ipod mini md 80 gig og tre ganger så bra baterikapasitet, så skal det mye yil for å rive ned Ipod fra tronen.

 

Mange spiller som støtter wma og ogg, som jeg tror kommer til å bli mellomleddet mellom mp3 og nesten generasjons "superformat" blant unge.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Folk spår så mye dumt. Creative Zen touch var vel en konkurent til ipod, men kommer ipod mini md 80 gig og tre ganger så bra baterikapasitet, så skal det mye yil for å rive ned Ipod fra tronen.

 

Mange spiller som støtter wma og ogg, som jeg tror kommer til å bli mellomleddet mellom mp3 og nesten generasjons "superformat" blant unge.

ipod mini med 80 gig.. jaja, håper du mener 8 gig da...

hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...