Gå til innhold

BT spår iPod død!


Anbefalte innlegg

Det tviler jeg meget sterkt på.

Har selv en Ipod (4. generasjons) med 20 gb hdd, og jeg er storfornøyd. Lekkert design, bra lyd, flotte menyer og alt mulig! :D

Jeg ser ingen grunn til at ikke jeg skal kjøpe en ny en om et par år...

Jeg tror (og håper) at Ipod kommer til å leve lenge! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ann å kjøpe en ekstern batteripakke for ipod, som du tar og fester til den. Da får de noe som 26timer ekstra. Så for de turene på 12+26= 38 timer så kan du bruke den. Eller hvis du har iPod photo slik som jeg har så har den 15timer som standard. Og klarer med helt fint. Hadde en iPod gen 2 før og den gav ca 5 timer, og det var mer eller mindre mer enn nok.

Lenke til kommentar
Kunne noen svart meg på et lite spm; Følger det med lader via kontakt til ipoden?

takk,takk :)

Jeg tror det fulgte med lader som passer i stikkontakten i veggen med iPod-ene i huset her, i alle fall har vi slike nå. Det kan være de er kjøpt som tilleggsutstyr, er ikke sikker her.

 

Disse laderne har også en liten del som kan byttes ut slik at de kan passe på både europeisk og amerikansk strømnett, hva de bruker i Israel veg jeg dog ikke. Obs. dette er ekstrautstyr.

 

-Zlatzman

Lenke til kommentar
Kunne noen svart meg på et lite spm; Følger det med lader via kontakt til ipoden?

takk,takk :)

Jeg tror det fulgte med lader som passer i stikkontakten i veggen med iPod-ene i huset her, i alle fall har vi slike nå. Det kan være de er kjøpt som tilleggsutstyr, er ikke sikker her.

 

Disse laderne har også en liten del som kan byttes ut slik at de kan passe på både europeisk og amerikansk strømnett, hva de bruker i Israel veg jeg dog ikke. Obs. dette er ekstrautstyr.

 

-Zlatzman

Dette er ikke ekstra utstyr men "ekstra" sakene er :p

Dvs. at du får med en stikk kontakt som du kan dra fra ledningen.. kan poste et bilde senere..

Lenke til kommentar
Gunners' date='19/12/2004 : 19:42']
Kunne noen svart meg på et lite spm; Følger det med lader via kontakt til ipoden?

takk,takk :)

Jeg tror det fulgte med lader som passer i stikkontakten i veggen med iPod-ene i huset her, i alle fall har vi slike nå. Det kan være de er kjøpt som tilleggsutstyr, er ikke sikker her.

 

Disse laderne har også en liten del som kan byttes ut slik at de kan passe på både europeisk og amerikansk strømnett, hva de bruker i Israel veg jeg dog ikke. Obs. dette er ekstrautstyr.

 

-Zlatzman

Dette er ikke ekstra utstyr men "ekstra" sakene er :p

Dvs. at du får med en stikk kontakt som du kan dra fra ledningen.. kan poste et bilde senere..

eyh høres genialt ut! :thumbup:

Så hvis jeg forstått det rett, så er ipoden ordinært satt på 220V, men drar man ut en kloss, så blir den 210V? Og dette kan gjøres uten tillegsutstyr?

Fant vel ut av at det går på 210V i Israel ja... Blir der i 10 dager, så ikke krise hvis jeg ikke får ladet, men blir som sagt en god del kjøring ;)

Lenke til kommentar
Så hvis jeg forstått det rett, så er ipoden ordinært satt på 220V, men drar man ut en kloss, så blir den 210V? Og dette kan gjøres uten tillegsutstyr?

Fant vel ut av at det går på 210V i Israel ja... Blir der i 10 dager, så ikke krise hvis jeg ikke får ladet, men blir som sagt en god del kjøring ;)

Laderen som følger med støtter 100V-240V, så det er ikkeno problem å bruke den på alle mulige strømnett. Det er også lett å bruke standardledning for å få den til å passe i veggen (når man tar av kontakten som sitter på som standard kan man plugge inn en standard apparatledning).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...