Gå til innhold

Musikk til trening!


K..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Pusher litt liv i denne tråden igjen ettersom jeg selv er ute etter god treningsmusikk :)

 

Nå for tiden hører jeg mye på In Flames, Metallica, AC/DC og Iron Maiden når jeg trener men trenger tips til andre artister/sanger musikken blir en mer og mer sentral faktor i treningen min.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Sanger så låter bra og gir meg en følelse av å ikke være tilstede... drømme meg bort :D Glemme helt at eg er sliten, uten musikk ville eg rett å slett ha stoppet, musikk er et must i jogging!

 

For meg så varierer musikken eg hører på periodevis. Noenganger går det i rock/punk, andre ganger trance. Har tom hatt en periode med hevy metal! :evil:

Lenke til kommentar
Sanger så låter bra og gir meg en følelse av å ikke være tilstede... drømme meg bort :D Glemme helt at eg er sliten, uten musikk ville eg rett å slett ha stoppet, musikk er et must i jogging!

8342771[/snapback]

 

Helt enig! VAr ute og jogget i skogen forleden dag. Den runden jeg løper er bare 2,3km lang, så jeg løper den ofte 2 ganger. Men når jeg kom tilbake til huset etter den andre runden, begynte "Computer Eyes" på iPoden, og jeg bare måtte løpe en runde til for å høre ferdig den sangen :p

 

Når jeg løper intervaller, bruker jeg min standard "motivasjons-spilleliste:"

Jason Hayes - A call to arms (warcraft soundtrack)

Toshiro Masuda - Strong and strike (Naruto soundtrack)

Toshiro Masuda - The raising fighting spirit (Naruto soundtrack)

Survivor - Eye of the tiger

Ennio Morricone - Ecstasy of gold (il bouno, il brutto, il cattivo soundtrack)

Rocky soundtrack - Going the distance

Rocky soundtrack - Gonna fly now

 

Med den listen der løper jeg til jeg stryker med :p

 

EDIT: Wow denne tråden var gammel :wow:

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Sanger så låter bra og gir meg en følelse av å ikke være tilstede... drømme meg bort :D Glemme helt at eg er sliten, uten musikk ville eg rett å slett ha stoppet, musikk er et must i jogging!

 

For meg så varierer musikken eg hører på periodevis. Noenganger går det i rock/punk, andre ganger trance. Har tom hatt en periode med hevy metal! :evil:

8342771[/snapback]

 

 

Jeg hører ikke på musikk når jeg jogger, men jeg jogger bare en runde på 3,7 km, så det går ganske fort ;) Konsentrerer meg heller mer om og presse meg hardt og løpe fort... De gangene jeg jogger lengre runder som 6 km ++ løper jeg som regel med andre og da snakker man bort tiden ;P

 

On topic: Når jeg trener styrke hører jeg alltid på Iron Maiden :ph34r: Det gir meg litt ekstra energi :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...