Ayanez Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 cs_siege (forhåpentligvis med APC) Det hadde vært kos, begynner å bli en stund siden jeg kjørte over en teammate *Edit, det var en flott liste med de beste mapsene du hadde der Er vel en bil av et slag
Mala Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 cs_siege (forhåpentligvis med APC) Det hadde vært kos, begynner å bli en stund siden jeg kjørte over en teammate *Edit, det var en flott liste med de beste mapsene du hadde der Er vel en bil av et slag En transport bil for tropper mener eg for å vere litt mere nøyaktig
chokke Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 cs_siege (forhåpentligvis med APC) Det hadde vært kos, begynner å bli en stund siden jeg kjørte over en teammate *Edit, det var en flott liste med de beste mapsene du hadde der Er vel en bil av et slag En transport bil for tropper mener eg for å vere litt mere nøyaktig APC= Armored Personel Car, transportkjøretøy for infanterister + utstyr.
Mala Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 cs_siege (forhåpentligvis med APC) Det hadde vært kos, begynner å bli en stund siden jeg kjørte over en teammate *Edit, det var en flott liste med de beste mapsene du hadde der Er vel en bil av et slag En transport bil for tropper mener eg for å vere litt mere nøyaktig APC= Armored Personel Car, transportkjøretøy for infanterister + utstyr.
tankbug Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 de flest pro-folk hopper ikke fra spill til spill. De spiller det spillet de kan, og trives med det. Det betyr ikke at de nye er dårligere, og man kommer til å skifte til det nye etterhvert uansett. Uvant betyr ikke nødvendigvis dårlig
henbruas Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) cs_siege (forhåpentligvis med APC) Det hadde vært kos, begynner å bli en stund siden jeg kjørte over en teammate *Edit, det var en flott liste med de beste mapsene du hadde der Er vel en bil av et slag En transport bil for tropper mener eg for å vere litt mere nøyaktig APC= Armored Personel Car, transportkjøretøy for infanterister + utstyr. Fins det maps med det? Endret 15. desember 2004 av Pusur1993
Jaffe Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Håper virkelig at cs_militia kommer til source! Det er den absolutt RÅESTE banen!
Hr. Jenssen Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) cs_siege (forhåpentligvis med APC) Det hadde vært kos, begynner å bli en stund siden jeg kjørte over en teammate *Edit, det var en flott liste med de beste mapsene du hadde der Er vel en bil av et slag En transport bil for tropper mener eg for å vere litt mere nøyaktig APC= Armored Personel Car, transportkjøretøy for infanterister + utstyr. Fins det maps med det? Ja, til gamle CS... BTW: Takk, chokke, for at du forklarte "småbarna" hva en APC er BTW2: Det heter Armored PersonNel Car. *Pirke pirke* EDIT: PPK kan man jo også kalle det (Norske forsvarets navn), som betyr "Pansret Personell Kjøretøy". Endret 15. desember 2004 av MeTa][iC
Juleniss1 Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 De fjernet APC'n i siege fordi det var en stor bug
Den Polse Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jepp, men nå burde de ha teknologien til å bringe den tilbake fra de digitale jaktmarker. Hadde vært kult om det ble laget noen litt fancy maps til cs s for å se hva som går an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå