Gå til innhold

Hva er årets store skuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er lett og trekke fram half life2 som den største skuffelsen, men fifa 2005 var og ein skuffelse.

 

no husker eg ikkje alle spela som eg har prøvd i år i detalj, så det kan hende at det er nokon skuffande spel eg har glemt eller fortrengt.

Ble ikke skuffet av fifa 2005, men det har vel kanskje noe å¨gjøre med at de aldri overasker! :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja ka skal eg si :hmm: Eg ble vel egntlig ikkje skuffet over Doom3. Som flere her inne hadde eg på forhånd sagt et det ble ensformig,linært og i tillegg med en MP som sugde kabalknok nisser.Men eg likte å spille spillet pga det skremte meg ofte,men som forventet så dabbet det av på slutten.Alt dette pakket inn i lekker grafikk.

Lenke til kommentar
For meg er Doom III og Soldner to skuffelser. Doom III har alt for ensformig og kjedelig spillbarhet, og Soldner virker halvferdig, samt elendig enspillerdel. Ble i tillegg litt skuffet av Half-Life 2 med tanke på forventningene.

Syns det er helt merkelig å høre at folk er skuffa over Doom 3, og årets største skuffelse? Det jeg lurer på er hvorfor du trodde spillet skulle bli noe annet enn det blei? Gameplayet i Doom 3 er da rimelig likt det du finner i Doom 1 og 2, og det var jo det utviklerne prøvde (og klarte) å lage, bare i bedre grafikk. De har aldri sagt de skulle lage noe annet enn det, så hvordan har du klart å ikke få med deg det?

Lenke til kommentar
For meg er Doom III og Soldner to skuffelser. Doom III har alt for ensformig og kjedelig spillbarhet, og Soldner virker halvferdig, samt elendig enspillerdel. Ble i tillegg litt skuffet av Half-Life 2 med tanke på forventningene.

Syns det er helt merkelig å høre at folk er skuffa over Doom 3, og årets største skuffelse? Det jeg lurer på er hvorfor du trodde spillet skulle bli noe annet enn det blei? Gameplayet i Doom 3 er da rimelig likt det du finner i Doom 1 og 2, og det var jo det utviklerne prøvde (og klarte) å lage, bare i bedre grafikk. De har aldri sagt de skulle lage noe annet enn det, så hvordan har du klart å ikke få med deg det?

Det betyr ikke at det er forbudt å forvente at det faktisk er GØY: :roll:

Lenke til kommentar

må si meg enig med skymarshal at battle for middel earth var en skuffelse i forhold til hva ea lovet før det ble sluppet ut, men jeg liker spillet meget bra ford det men det var ikke helt hva jeg forventet etter developer intervjuene til ea.

 

ellers var jo som mange har sagt doom 3 og driver 3 rimelig kjedelige.

 

den aller største skuffelsen for meg var at WoW europe ikke kom ut i 2004 som jeg hadde håpet på :)

Lenke til kommentar
må si meg enig med skymarshal at battle for middel earth var en skuffelse i forhold til hva ea lovet før det ble sluppet ut, men jeg liker spillet meget bra ford det men det var ikke helt hva jeg forventet etter developer intervjuene til ea.

 

ellers var jo som mange har sagt doom 3 og driver 3 rimelig kjedelige.

 

den aller største skuffelsen for meg var at WoW europe ikke kom ut i 2004 som jeg hadde håpet på :)

Developer inervjua fra EA kan du bare skrote!! Nok en gang trekker eg fram MOH:PA og det fantastiske AI som skulle vere så utrolig bra :tease:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er vel ikke et spill men Call of Duty United Offensive Multiplayer delen skuffet meg noe inderlig.

 

Men av fullverdige spill så må jeg si som endel andre her Doom3, trodde de skulle greie å mekke en engasjerende historie og et engasjerende grafisk miljø men den gang ei, har vel knapt spilt noe mer uengasjerende noensinne. Doom og Doom2 var fra a til å spill uten historie så å si, det funka mye bedre enn det dem prøvde å få til denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...