cock hammer Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) x-ray motoren skal være ferdig nå i desember. render dx8 + 2 dx9 screens http://stalker.filefront.com/news/A_TON_of...reenshots;14396 her finner du de i riktig rekkefølge(day/night cycle) http://www.gamekult.com/tout/actus/articles/A0000037963.html R.I.P DARREL LANCE ABBOTT Endret 9. desember 2004 av cock hammer
Rage_Hunter Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 I´m in looooooooove! Måtte det ikke bli en flopp og leve opp til forventninger Stalker live on!
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Åomaigadd! Hva er det som skjer?! Se på himmelen! De stjal den og puttet den inn i et spill! Få den tilbake! Sykt najs.
Izor Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Åomaigadd! Hva er det som skjer?! Se på himmelen! De stjal den og puttet den inn i et spill! Få den tilbake! Vet det er skikkelig bra graffik Gleder meg så sinnsvakt til det kommer ut
sf-R Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Haha, så bra. Månen er bare en sprite som "limes" oppå himmelen, så man kan se den gjennom skyer og alt. Latterlig :-/
Gromle Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Haha, så bra. Månen er bare en sprite som "limes" oppå himmelen, så man kan se den gjennom skyer og alt. Latterlig :-/ Vent nå til spillet er ferdig og kommer ut før du begynner å kritisere. Og uansett så er det penere enn de spillene som allerede er marketed.
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Haha, så bra. Månen er bare en sprite som "limes" oppå himmelen, så man kan se den gjennom skyer og alt. Latterlig :-/ Vent nå til spillet er ferdig og kommer ut før du begynner å kritisere. Og uansett så er det penere enn de spillene som allerede er marketed. Himmelen i Gothic2 var kanskjeikke like realistisk, men den satte en atmosfære som var slik at du ble forelska i spillet!
Dinsdale Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Nytt skjermkort igjen ja...mer ram....osv........jaja, hva gjør man ikke......
hansol123 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 WOW stalker blir det beste spillet ever jeg har prøvd (håper)***
ttt Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 WOW stalker blir det beste spillet ever jeg har prøvd (håper)*** fordi grafikken er bra?
thomassit0 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Haha, så bra. Månen er bare en sprite som "limes" oppå himmelen, så man kan se den gjennom skyer og alt. Latterlig :-/ har det noe å si hvordan de gjør det når det ser så bra ut da ?? jeg synes hvertfall det ser utrolig bra ut, både dag og natt og div uvær... og de som vurderer pc oppgradering, hvis du har en medium pc nå går det nok greit på den, har prøvd en alpha og den gikk glatt som smør. (er klar over at det ferdige spillet kan være mer krevende eller mindre krevende ja) Endret 9. desember 2004 av 2mass
Veritas_ Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Synes ikke grafikken ser noe bedre ut enn det som er ute nå jeg :o
Windoge Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 WOW stalker blir det beste spillet ever jeg har prøvd (håper)*** fordi grafikken er bra? Nei, men spillet skal visst ha en utrolig AI, fine RPG muligheter og 8 forskjellige måter man kan spille seg igjennom det på, samt veldig langt.
thomassit0 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Synes ikke grafikken ser noe bedre ut enn det som er ute nå jeg :o bortsett fra vær og dag\natt cycle ? stalker har dynamisk vær som skifter mens du spiller, regn, mørkt, overskyet, sol, lyn, osv osv.
Vice Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Ser flott ut dette her ja. Får bare håpe at de ikke har sånne "liksom trær" som vi har i "source engine" som er totalt statiske og uten noen som helst bevegelser.
ttt Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) WOW stalker blir det beste spillet ever jeg har prøvd (håper)*** fordi grafikken er bra? Nei, men spillet skal visst ha en utrolig AI, fine RPG muligheter og 8 forskjellige måter man kan spille seg igjennom det på, samt veldig langt. er klar over alt det. men ut frå det innlegget, så virker det som om det var kun pga. at grafikken var bra at han gleda seg til stalker. Synes ikke grafikken ser noe bedre ut enn det som er ute nå jeg :o men så må du og huske på at desse bilda ikkje er stalker på sitt beste. dette er framleis bare dx8 bilder. spelet vil nok sjå betre ut med dx9. edit: la til sitat frå Veritas Endret 9. desember 2004 av ttt
Windoge Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 (endret) Innendørseffektene ser bedre ut enn utendørseffektene. Var det ikke forresten utviklerne av Stalker som hadde planer om en beta? Edit: ttt, er helt enig med deg. Det hjelper ikke at et spill har god grafikk om ikke resten av spillet klarer å levere. Ta f. eks Doom III som et eksempel. Spillet er jo selvfølgelig bra, men spillbarhetsmessig var det ingenting å skryte av til tross for den gode grafikken. Endret 9. desember 2004 av ^Th0mas^
ttt Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Innendørseffektene ser bedre ut enn utendørseffektene. det er fordi det er lettare og lage til fine innandørsområde ein det er å lage utandørsområde (spesielt så store som i stalker). det er og fordi det er kun innandørsområda som bruker dx9 til no (kun to av innandørsbilda var med dx9), i fullversjonen kjem sjølvsagt utandørsområda til å bruke dx9 og. Var det ikke forresten utviklerne av Stalker som hadde planer om en beta? stemmer det. skulle eigentleg ver ein mp beta i desse tider, men det ser ut som den har blitt utsatt. det kan vere fleire grunner til dette. f.eks så kan den politiske situasjonen i ukraina ført til at ting har blitt litt utsatt (utviklarane har deltatt aktivt i demonstrasjonar)
Windoge Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Var det ikke forresten utviklerne av Stalker som hadde planer om en beta? stemmer det. skulle eigentleg ver ein mp beta i desse tider, men det ser ut som den har blitt utsatt. det kan vere fleire grunner til dette. f.eks så kan den politiske situasjonen i ukraina ført til at ting har blitt litt utsatt (utviklarane har deltatt aktivt i demonstrasjonar) Kanskje derfor de har utsatt spillet frem til Mai også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå