Gå til innhold

Din drømmebåt her:D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg er nå slik skrudd sammen at jeg ikke gidder og drømme om ting man aldri noensinne for råd til jeg da. Selv ikke med toppgevinsten i lotto.

 

Så min drømmebåt (som jeg kanskje tar meg råd til en gang) er en Ibiza 26 Touring m/300HK'er Suzuki.

 

Men inntillda får "balja" jeg har i dag duge, og det gjør den nok i noen år til regner jeg med.

 

Skaljo ikke klage da... Har kjøpt oss Hus/Båt/Bil nå (splitter nytt bortsett fra husetsom er delvis arvet) så da for det holde for en stund :)

Lenke til kommentar
Bare for å kverulere så har du ikke kjøpt ny bil når du leaser :p

 

 

Min drømmebåt (som er realistisk å skaffe seg innen et par år) er Askeladden Wasper med Mercury 150HK på hekken :)

Da med teakdørk og den "nye versjonen" når det gjelder puter.

Bare for å kverulere litt tilbake...

Man har heller ikke kjøpt noen bil om man låner pengene. Det er fortsatt banken som eier bilen...

 

I mitt tilfelle er det Møller som eier bilen, og når man låner så eier banken bilen.

 

Kjøper man bilen kash (uten å låne) SÅ eier man bilen :)

Lenke til kommentar

Windy Oceancraft 761 hadde heller ikke vært dumt. Den har egentlig litt lavere fribord enn jeg normalt liker, men båten i seg selv er veldig fin. Kjente en som hadde en slik båt og jeg fant fort sansen for den.

 

 

Windy 28 Ghibli er nok en flott båt fra samme produsenten. Båten er stor, men er som et smykke på vannet.

 

 

Nå skal ikke jeg sitte å drømme for mye om alle disse andre flotte båtene, da vi allerede har kjøpt drømmebåten. Uttern S64;

post-170365-1262706699_thumb.jpg

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sunseeker's nye flaggskip, Predator 130:

 

Se filmen hos Youtube

 

Videre har Princess kommet med sitt nye flaggskip på 105 fot, som blir den første båten i Princess sitt nye segment av båter i opptil 130 fots størrelse. En nordmann skal visstnok være blant de som allerede har bestilt en slik yacht.

 

Til sist i dette innlegget, så bør Hydrolift sin nyeste all-arounder sx-22 nevnes:

 

http://www.hydrolift.com/boats/sx-22.html

post-170365-1264868779_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Traff også på den Princessen tidligere i sommer, hvor vi prøvde å sjekke opp den ene om bord, men uten hell :blush:

 

Ihvertfall, fant til slutt ut at bestefaren til en venninne av meg hadde leid ut båten (han som eier Princess Norge eller noe i den duren), sånn hvis dere lurte.

 

Syyykt båt. Lurer på om de hadde 8 stk som mannskap 24/7, med vaktskifte. Vannscooter og RIB på flybridgen osv. Men må si meg litt skuffet.. Det var faen ikke badestige på badeplattformen!

 

Ha en flott sommer folkens! Båten min har lagt på verksted i over 3 uker nå, så fml.

Skal ha det kjekt på jobb for dere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...