Gå til innhold

Hvor mange spill har du? Brent vs Orginal


Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heihei

 

Playstation: 300 Brente

                  12 Orginale

 

Playstation2: 56 Brente

                    22 Orginale

 

GameCube: 0 Brente

                  17 Orginale

 

Computer: 432 Brente

                18 Orginale

 

Xbox:          56 Brente

                  7 Orginale

 

Nintendo64: 0 Brente

                  29 Orginale

 

GameBoy (alle slags): 18 brente

                                32 orginale

:no: Du har ikke så mange!!

 

 

Jeg er ikke så gammel så jeg har bare:

 

PC : 28

+ Mange som er lasta over på lan

PS2: 6

ingen "burna"

 

EDIT: leif

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar
Hmm... Fin liste dere har ramsa opp der, lurer på om jeg skal sende lensmannen en mail jeg...

 

ps: som om lensmannen gidder å gjøre noe :p

OT: eeh.. bare så du veit det, så er det lovlig å brenne piratkopierte spill :hrm:

du kan til og med gi det bort til lensmannen gratis, det er også lovlig :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg liker egentlig ikke kopierte spill så godt, da jeg også har glede av produktet som helhet, manual og boks m.m. Som seriøs samler gjennem en 10 års tid blir det lite verdt å ha piratkopierte spill i hylla. Får ofte tak i en kopi før spillene er utgitt, og de som virkelig er verdt å ha, kjøper jeg for så å kaste eller gi bort kopien.

 

For meg fungerer spill-kopier som en form for markedsføring og testutgaver, og at ikke spillutviklerne forstår dette forteller meg kun at de lider av det samme som de fleste andre bransjer som driver med åndsverk; GREED! Dette kjenner jeg igjen fra mine egen bransje(bokbransjen) og ikke minst musikkbransjen. Det er etterhvert en god del plater jeg har latt være å kjøpe fordi de har kopisperre. Det samme kommer jeg til å gjøre hvis spillprodusentene blir sykelig proteksjonistiske, jeg slutter å kjøpe dem. Half-Life2 kommer ikke til å bli kjøpt av meg, ikke før jeg kan spille det uregistrert.

 

Piratkopier: ca. 50

Originaler: Hundrevis!

 

Så til deg som vil kalle meg en parasitt, så vil jeg si at jeg regner med du kommer fra den grådige siden av økosystemet for spill. Vet ikke helt hvem som er mest parasittisk etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...