Gå til innhold

Hvem har gått over til CS : Source ?


Spiller du CS: S nå?  

129 stemmer

  1. 1. Spiller du CS: S nå?

    • Jeg spillte CS 1.6 før og spiller CS: S nå
      35
    • Jeg spillte CS 1.6 før og spiller det fremdeles
      57
    • Jeg spillte _ikke_ CS 1.6 før, men spiller CS: S nå
      37


Anbefalte innlegg

virker som alle nubsa har gått over, slik at de kan bli "skilled" i css, ellerno slikt sykt.

Dummeste komentaren jeg har hørt. Alle "leetsa" har godt over, siden de ikke synst det er særlig underholdene å spille ett spill med dårlig grafikk og null fysikk, samt utrolig med whining. Hjelper lite at gameplayet er "bra" da. :roll: (Whining er det forsåvidt i alle CS versjonene)

Riiight.. Så, så lenge fysikken og grafikken er bra, så har ikke gameplayet noe å si? Doom III-fan du da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke gått over enda til CS:S, det er flere grunner til dette:

-css server(linux) har mem-leak og fucker derfor til andre cs servere jeg har gående.(på samme maskin)

-Det mangler "essensielle" maps -> de_nuke de_train de_inferno som brukes i cuper og turneringer.

-Mange i klanen min har ikke kraftige nok PCer til å kjøre det "godt nok".

 

Men det er lyspunkt http://www.clipace.com/ lager de_nuke, Valve driver å lager de_inferno.

Og regner med at CSS-server snart blir fin og stabil :)

 

Njaal

Lenke til kommentar

Må si at jeg likte 1.5 bedre en 1.6, fant aldri rytmen med cs 1.6. Synes cs:source har gitt meg bittelitt av 1.5 stemningen igjen bare med vanvitig mye bedre grafikk, så derfor holder jeg meg fast til cs:source og kommer ikke til å spille 1.6 igjen.

Endret av Qwark
Lenke til kommentar

Tror grunnen til at mange fortsatt spiller cs 1.6 er fordi mange har for dårlig pc til å spille cs : s på anstendig grafikk :tease: :!:

 

neida.. jeg spiller for å ha det gøy jeg.. synes rett og slett cs 1.6 er utdatert.. ville ha nytt liv i spillet cs, og det kunne bare gjøres ved å bytte ut hele motoren(e) ..

Lenke til kommentar
virker som alle nubsa har gått over, slik at de kan bli "skilled" i css, ellerno slikt sykt.

Eller dei som ikkje takla det å ikkje være like god i CS:S som dei var i CS 1.6 som held seg til 1.6?

 

Det hadde vært lite poeng i CS:S om det ikkje var forandringar, så om de forventa eit spel kliss likt 1.6 så er det kanskje ikkje så merkeleg at folk blir skuffa.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
virker som alle nubsa har gått over, slik at de kan bli "skilled" i css, ellerno slikt sykt.

 

Um... har man valget mellom 1.6 med bra grafikk eller 1.6 med 4 år gammal grafikk så tar man såklart den med bra grafikk, utenatt hvis;

 

1. Man har for svak PC, detta er greit med ingen unskylding for å si at de som speller css er nubs.

 

2. Man ikke takkler spellet og bare dævver. Da er det greit at man forblir i et kjent spell sånn at man ikke dævver, men da er det IHVERTFALL ingen unskylding for å si at de som speller css er nubs.

 

3. Man vil værra forkjellig fordi man trur det er tøft, og ikke gå over tell css. Da har vi som har gått over tøll css mer rett tell å si at 1.6 folka er nubs...

Lenke til kommentar

Source er jo rett og slett (enten dere vil eller ei) mer spennende, imponerende og ser absolutt mye finere ut enn cs 1.6 .. Jeg tror også en stor grunn til at en del fortsatt spiller 1.6 er fordi de ikke klarte det samme i cs : s som de gjorde i 1.6, (skills altså) og derfor valgte å fortsette med 1.6 .. Og jeg tror flertallet velger å spille cs : s fordi de ser på cs mer som et spill, enn en iherdig konkurranse..

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Spør om hvor mange som spiller i CS:S-klan og har CPL-ambisjoner.

så og si ingen, fordi spillet er såpass nytt og fordi alle som spiller CPL og proffosjonelt krever 100 fps hele tida, det er vansklig å få i cs : s.. De som liker å spille og kose seg de spiller cs : s.. De som gamer hardcore spiller 1.6 .. Enkelt fordelt..

Lenke til kommentar

Når dere først skal skrive i threaden i tillegg til å svare i pollen, så burde dere klare å skrive en saklig begrunnelse isteden for å svare det samme som står i pollen! Lukter +1 postcount lang vei :hrm:

 

Jeg er av de som ikke spilte CS, men spiller CSS. Grunnen til dette er at i den tiden CS var populært spilte jeg heller SOF2 på grunn av miljøet og bedre gameplay, etter mitt syn. Før jeg fikk "bredbånd" var det ikke aktuelt å spille online, derfor hoppet jeg rett på SOF2. Nå har en del gått over til CSS, og med bedre grafikk og fysikk kan det være litt gøy i spille CSS. For øvrig spiller jeg fortsatt mest SOF2 :)

Endret av kim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...