Gå til innhold

FarCry 2 kommer vist ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

ATi + Crytek = TRUE

Å de lager et nytt spill... (har ikke giddet å lest hele reviewen. så ikke hakke løs på meg hvis jeg snakker litt feil en gang i blant)

Spillet ser identisk ut some FC1. bare med MYE bedre gfx motor..

Ser KONGE ut..

akkurat nå laster neg ned 161mb traileren :w00t:

Får håpe dette blir bra, som jeg vedder at det blir :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er bare en tech-demo (som Ruby-demoene) som Crytek har samarbeidet med ATI om. En oppusset versjon av CryEngine.

Jeg har ikke hørt noe om at FarCry 2 skal komme, men det vil ikke forundre meg om det skjer.

Endret av guezz
Skrevet

Jepp.. ser ut som det er bare en tech video ja... :cry: håper det blir et spillbart spill. å ikke bare en video.. men DAMN!!!!! ser NICE ut :D

Kilde? vel, les post 1 ;)

Skrevet (endret)

dette er som guezz sa, bare ein techdemo. den viser kva cryengine kan gjere. demoen er ikkje ein spelbar demo, men ein film.

dette er ikkje noko bevis på at det vil kome far cry2, ati utvikler ikkje spel ;)

the project er bare eit namn dei har valgt fordi det må heite noko.

edit: så du bør nok forandre overskrifta da den ikkje stemmer.

Endret av ttt
Skrevet

Håper ikkje grafikken blir for overveldande og ødelegger for oss med litt utdaterte graikkort. Det var ein av grunnane til at eg likte HL2 så bra, flyten i gameplay og grafikk.

Men det blir morro med eit nytt spel på Cryengine.

Skrevet

I følge det jeg har sett så er det bare litt mere om storryen fra Far Cry! Hva var vitsen med det hele og denne videoen! :dontgetit:

Doyle er jo med og dette kan da umilig være Far Cry 2 pga vi alle vet hva som skjedde med Doyle i Far Cry sant(de som har spilt spillet)! :D

Skrevet
I følge det jeg har sett så er det bare litt mere om storryen fra Far Cry! Hva var vitsen med det hele og denne videoen! :dontgetit:

Doyle er jo med og dette kan da umilig være Far Cry 2 pga vi alle vet hva som skjedde med Doyle i Far Cry sant(de som har spilt spillet)! :D

dette er bare ein techdemo som skal vise kva dei nyaste grafikkorta klarer.

dette har ingen ting med far cry2 og gjer.

Skrevet

Ser ut som tiden før FarCry egentlig.. å starten av FC1 er slutten av the project slutten...

KAN jo hende at det blir et spill til SLUTT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...