Atomet Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Alle her sa jo at det ville bli så fantastisk å eie den fysiske versjonen av Half-Life 2. Er det så kult da?
dimdal Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hva mener du? boksen..? ja den er fin å ha på hylla den..
Atomet Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 Hva mener du? boksen..? ja den er fin å ha på hylla den.. Ja, jeg mener boksen.
cairn Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er helt grusomt faktisk. En ekkel plastboks med et lite ark på innsiden. Vel, boksen er grei nok, det som irriterer er at DVD-platen må stå i når du skal spille det, selv om du bare spiller Deathmatch-saken. *hat*
nord Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 angrer definitivt ikke for at jeg kjøpte over steam, skjønner godt cairn sin irritasjon. finfin sak å bare fyre igang steam når jeg vil spille.
redflame Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 har jo ingen ting og si da , vi som kjøpte den kan jo bare velge og laste den ned via steam uansett og bruke den cd keyen som fulgte med esken , og da slipper man hele problematikken med å ha cd`n i når man spiller , så det er 2-1 til oss som kjøpte dvd
Atomet Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Skrevet 5. desember 2004 har jo ingen ting og si da , vi som kjøpte den kan jo bare velge og laste den ned via steam uansett og bruke den cd keyen som fulgte med esken , og da slipper man hele problematikken med å ha cd`n i når man spiller , så det er 2-1 til oss som kjøpte dvd 2-1? Dere får jo ikke dod:source.
hwknut Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Er det bare meg som synes koveret er rett og slett heslig? Spesielt baksiden på den.
oerhört Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Omslaget er ikke spesielt forseggjort, nei, skuffende sånn sett.
h00v3r Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Synes alt med HL2 var topp, nå mener jeg med å kjøpe det. Alle burde det.
FuglFøniks Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det jeg ikke tenkte på, var det med DVD'en i DVD-spiller'n greia. Det burde jeg tenkt på.
djorgen Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Grei boks.... Men j*vlig kjipt at vi ikke fikk med en ordentlig manual - når vi betaler full pris for et spill.
Torjus Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ehh... kan man laste ned HL2 og installerer det hvis man bare har key? Trukke det nei... Jeg kunne ihvertfall ikke det!
whom Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Ble spillet preloadet, så var det vel bare å taste inn medfulgt cd key og begynne å spille? Men når spillet ble utgitt, slutta preloadinga og man må laste spillet fra dvd\kjøpt over Steam... En mulig teori Noen som vet om en eller annen måte, jeg kunne fått bedre nytte av dvdèn som frisbeè? (Å kjøpe spillet over Steam blir uansett uaktuelt )
.tomf Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 liker det å ha cd og cover jeg. spiller ikke noe annet enn HL2,HL2DM og CS:S likevel,så det med å skifte cd hele tiden har jeg ikke noe problem med.
Aeternus Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 (endret) Grei boks.... Men j*vlig kjipt at vi ikke fikk med en ordentlig manual - når vi betaler full pris for et spill. Helt enig. Det suger jævlig hardt. Manual må være med på sånne flotte spill. Endret 5. desember 2004 av Aeternus
Gainwardseifer Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 har jo ingen ting og si da , vi som kjøpte den kan jo bare velge og laste den ned via steam uansett og bruke den cd keyen som fulgte med esken , og da slipper man hele problematikken med å ha cd`n i når man spiller , så det er 2-1 til oss som kjøpte dvd 2-1? Dere får jo ikke dod:source. Vel, det er ikke noe i veien me beina mine til at jeg skal gå 100 meter tiL platon å få meg DoD Source.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå