Gå til innhold

Så hvordan er det å eie den fysiske versjonen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt grusomt faktisk. En ekkel plastboks med et lite ark på innsiden.

Vel, boksen er grei nok, det som irriterer er at DVD-platen må stå i når du skal spille det, selv om du bare spiller Deathmatch-saken. *hat*

Skrevet

angrer definitivt ikke for at jeg kjøpte over steam, skjønner godt cairn sin irritasjon.

finfin sak å bare fyre igang steam når jeg vil spille. :)

Skrevet

har jo ingen ting og si da , vi som kjøpte den kan jo bare velge og laste den ned via steam uansett og bruke den cd keyen som fulgte med esken , og da slipper man hele problematikken med å ha cd`n i når man spiller , så det er 2-1 til oss som kjøpte dvd :tease:

Skrevet
har jo ingen ting og si da , vi som kjøpte den kan jo bare velge og laste den ned via steam uansett og bruke den cd keyen som fulgte med esken , og da slipper man hele problematikken med å ha cd`n i når man spiller , så det er 2-1 til oss som kjøpte dvd :tease:

2-1? Dere får jo ikke dod:source.

Skrevet

Ble spillet preloadet, så var det vel bare å taste inn medfulgt cd key og begynne å spille?

Men når spillet ble utgitt, slutta preloadinga og man må laste spillet fra dvd\kjøpt over Steam... En mulig teori :hmm:

Noen som vet om en eller annen måte, jeg kunne fått bedre nytte av dvdèn som frisbeè? (Å kjøpe spillet over Steam blir uansett uaktuelt ;))

Skrevet

liker det å ha cd og cover jeg.

spiller ikke noe annet enn HL2,HL2DM og CS:S likevel,så det med å skifte cd hele tiden har jeg ikke noe problem med.

Skrevet (endret)
Grei boks.... Men j*vlig kjipt at vi ikke fikk med en ordentlig manual - når vi betaler full pris for et spill.  :thumbdown:

Helt enig. Det suger jævlig hardt. Manual må være med på sånne flotte spill.

Endret av Aeternus
Skrevet
har jo ingen ting og si da , vi som kjøpte den kan jo bare velge og laste den ned via  steam  uansett og bruke den cd keyen som fulgte med esken , og da slipper man hele problematikken med å ha cd`n i når man spiller , så det er 2-1 til oss som kjøpte dvd  :tease:

2-1? Dere får jo ikke dod:source.

Vel, det er ikke noe i veien me beina mine til at jeg skal gå 100 meter tiL platon å få meg DoD Source. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...