Gå til innhold

Vil jeg få varene før jul ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

bestilte fra netshop på onsdag, pakken ankom haugesund på torsdag.

hentet den først ut i dag grunnet militærtjeneste, men uansett, pakken lå nå og ventet på meg

Lenke til kommentar

Sjekk også hva Posten sier (scroll et godt stykke nedover). De nærmeste 10-14 dagene skal det neppe være noe problem for noen.

 

De fleste nettbutikker bruker ikke lang tid på å pakke varene, forsendelsen tar litt lengre tid. Det er også store variasjoner fra sted til sted og man kan ha flaks. Vi har opplevd servicepakker som ble sendt 23/12 som kom frem på julaften, men ikke stol på det ;) ...

 

Edit: Tolket spørsmålet litt galt gitt. Uansett, det er ingen forsinkelser pga julen enda.

Endret av Komplett.no
Lenke til kommentar
ER vel ikke webshopen som har skylden hvis noen varer blir forsinket, da er det vel posten som ikke gjør jobben sin...

er jo akkurat det jeg lurer på. Om POSTEN vil levere pakken i tide?

 

Men de fleste er vel enige om at pakken vil komme før jul

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar

Hvis pakka tar noe vesentlig lengere enn maks 1 dag, ( i forhold til hvor lang tid det tar til vanlig), så er det ikke pga. julerushet. Da er det heller snakk om at Posten av en eller annen grunn har sendt pakka di om postfordelingssentralen på Svalbard eller noe sånt.

 

Pakkene mine for eksempel, har en ekkel tendens til å havne på andre siden av byen, på feil postkontor. Heldigvis flytter jeg til den siden av byen om 3 mnd. så kanskje jeg er heldig å få pakkene på riktig side da :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg hadde en prat med cshop i dag og de bekreftet at hvis varen er på lager vil  levringstid ikke være lengre en 3 dager selv om det er jul

Waldorf, er det kun et sammentreff at e-post-adressen du har registrert deg med på forumet (ringnes@b...) er påfallende lik den til cshop ansvarlig - [email protected]?

 

Alle innleggene dine på forumet "reklamerer" dessuten for cshop.

 

Noen kommentar?

Lenke til kommentar
Jeg hadde en prat med cshop i dag og de bekreftet at hvis varen er på lager vil  levringstid ikke være lengre en 3 dager selv om det er jul

Waldorf, er det kun et sammentreff at e-post-adressen du har registrert deg med på forumet (ringnes@b...) er påfallende lik den til cshop ansvarlig - [email protected]?

 

Alle innleggene dine på forumet "reklamerer" dessuten for cshop.

 

Noen kommentar?

Busted!

Lenke til kommentar

Haha gikk på en smell der gitt.

 

Men o.t. Bestilte en skjerm i går, fikk leveringsbekreftelse 15.00, ankomstregistrert 16.50 i går kveld på stokke, ser i dag tidlig at den ligger og vaker i molde, bare noen stakkarslige mil fra sitt endelige hjem... men det var netshop. Og nei, epostadressen min ender ikke på @netshop.no

Lenke til kommentar
Jeg hadde en prat med cshop i dag og de bekreftet at hvis varen er på lager vil  levringstid ikke være lengre en 3 dager selv om det er jul

Waldorf, er det kun et sammentreff at e-post-adressen du har registrert deg med på forumet (ringnes@b...) er påfallende lik den til cshop ansvarlig - [email protected]?

 

Alle innleggene dine på forumet "reklamerer" dessuten for cshop.

 

Noen kommentar?

off topic : opps tatt på senga :tease:

 

On topic : Tror det er posten du bør bekymre deg over når det kommer til

leveringstid i jule, tror webshopene pakker å sender samme dagen som du

plasserer orderen. (Som regel da) jul eller ikke jul. ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde en prat med cshop i dag og de bekreftet at hvis varen er på lager vil  levringstid ikke være lengre en 3 dager selv om det er jul

Waldorf, er det kun et sammentreff at e-post-adressen du har registrert deg med på forumet (ringnes@b...) er påfallende lik den til cshop ansvarlig - [email protected]?

 

Alle innleggene dine på forumet "reklamerer" dessuten for cshop.

 

Noen kommentar?

sorry, bare må si det. SÅ J*****G EID :D

 

 

bra at admins tar seg tid til å sjekke sånne ting :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...