Gå til innhold

Kan man reise overalt i wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lurer siden jeg har sett sceens fra hjemtraktene til Tauren og syns det er utrolig fint der, men jeg vil ikke være en tauren. Er det mulig å reise dit selv om jeg er f.eks en night elf?

Det er fullt mulig om du velger PvE-server (det kan riktignok være NPC-vakter som dreper deg om de får sjansen der). Du bør rett og slett ikke høre på folk som hevder at det er kjedelig på PvE og at det er på PvP det skjer. PvE-serverne lar deg utforske hele verdenen når du føler for det, og om du skulle ha lyst til å spille PvP er det rikelig med PvP-muligheter på PvE-serverne også. Forskjellen er bare at du kan velge selv når du vil gjøre dem.

 

Når det kommer til å gjøre quests sammen med andre er PvE-server overlegen, du kan kose deg i ditt eget tempo, og du er ikke avhengig av at hundre stykk fra din fraksjon skal renske et område for fiender før du kan begynne "questingen".

 

Det er veldig trist å se folk som rakker ned på PvE-servere, men det er samtidig ganske komisk. De fleste av dem har åpenbart ikke fått med seg helt forskjellen mellom serverne, og en god del ser ut til å tro at WoW er CS i Warcraft-verdenen. Jeg har en lvl 43 warrior på PvE nå, det er over hodet ikke kjedelig, og når jeg vil kan jeg også være med på massive PvP-slag. Liker du å utforske, og å gjøre quests er PvE-server det riktige valget. Liker du derimot å ha spenningen ved å kunne bli ganket når som helst (også mens du sjekker posten, prøver å logge av serveren, eller før du rekker å gjøre noe etter at du har logget på) er PvP-server riktig for deg.

Lenke til kommentar
Noen som rakker ned på PvE her da?

"annet en pvp er kjedelig."

 

Og det er jo litt merkelig at folk uten videre regner med at han kommer til å spille PvP. Det var heller ikke kun snakk om denne posten, det er et problem generelt og for mange poster. Folk kommenterer ting de strengt tatt ikke vet stort om. Dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...