Gå til innhold

Skjermkort til ca 4000k?


Confession

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som slår en 6800 ultra er et SLI-oppsett, og det får du ikke for 4000. Dog, om du selger det kortet du har, og så bruker 4000 i tillegg til de pengene du får for gamle kortet, så kan du nok skrape sammen til et 6800GT oppsett.

 

(før noen klager, så skriver jeg dette med forbehold om vi regner x800 XT PE som på lik linje med 6800U i ytelse totalt sett)

 

Men skal du ha et enkelt kort som slår det du allerede har, så må du nok vente minimum til sommeren, og sansynligvis så mye osm et år eller lengre, før de neste generasjonene med brikker blir tilgjengelig (da snakker jeg ikke om x850-serien seff, det er bare mer av det samme).

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Raptor' date='03/12/2004 : 23:38'] Ville tatt et 6800GT kort...

 

Gra Gainward for eksempel. Du får vel et Golden Sample kort for den prisen. De klokker rett opp i Ultra-hastighet.

 

X800XT PE er raskere i noen spill, men ikke alle, og du skal ha flaks hvis du finner noen som har dem på lager... :roll:

haha :!: !! "XT PE er bedre i de fleste spill" er en mer riktig måte å si det på.

Lenke til kommentar
haha :!: !!  "XT PE er bedre i de fleste spill" er en mer riktig måte å si det på.

Jaha.... Holder fremdeles på at X800 XT PE er bedre i noen spill... men har flere svakheter

 

- Ikke dual-DVI på AGP utgaven

- Meget dårlige drivere til Linux (ikke drivere til BSD)

- Ville ikke gitt så mye for et grafikkort som ikke støtter shader model 3.0

- Nesten umulig å få tak i. Komplett får ikke inn før i 2005

 

Greit nok at det er litt raskere i MAX oppløsning i HL2, og noen andre DX9 spill (flatskjermen min støtter ikke så høy oppløsning), men kan ikke forsvare å bruke 4000 koner på et ukomplett kort etter min mening, som det nesten er umulig å oppdrive

 

Anbefaler som sagt derfor et X800 Pro VIVO (hvis du må ha ATi) eller helt et GeForce 6800GT kort...

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...