henrik_s Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 heisann! det er litt drid å sette inn CD'en kver gang eg spela, så eg lurte på om det går an å lage et image med alcohol 120% eller någe aent. Er dette lov? Og kan valve stenge steamkontoen min?
Den Polse Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Ganske sikker på at de kan det. Men det er ikke ulovelig ifølge nork lov nei.
co2 Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Norsk lov ja, men hvor er det Valve er?........
Den Polse Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Men jeg er fortsatt ganske sikker på at valve stenger accounten din hvis de finner ut at du spiller fra et image.
likferd Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Men jeg er fortsatt ganske sikker på at valve stenger accounten din hvis de finner ut at du spiller fra et image. Jeg er ganske sikker på at Valve bare stenger kontoer som er registrert med "falsk" cd-key.
ExEsLayer Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Du kan jo sende en e-mail til dem og spørre... Eller prøve å poste på steam forumet! Det er jo 1 alternativ....
Prebo Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 hvordan kan de finne ut om du spiller med ett image? Og de ser no at du har gyldig cd(dvd)-key, så da er det vel ikke noe problem..
Ravusy Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Slett HL2, og last det ned igjen fra Steam og spill det uten CD (hvis du har grei nett forbindelse). Skal vist funke etter det jeg har hørt.
Never_Ever Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 sinnsykt lamt at valve har laget det slik...ser egentlig ingen fordeler med at vi som kjøper det i butikken må spille det med cd i.
co2 Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 sinnsykt lamt at valve har laget det slik...ser egentlig ingen fordeler med at vi som kjøper det i butikken må spille det med cd i. hjelper mot idiotene som cracker
Hidden Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden
Lch Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Det finnes faktisk en sak, en hijacker, som gjør dvdinstallasjonen din om til en Steam-installasjon uten at du må gjøre noe annet enn å kopiere et par file til HL2-mappen. Åpen kildekode/GPL, utrolig nok. Let på de vanlige stedene.
henrik_s Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Skrevet 4. desember 2004 Mail Valve. Poster du på forumet der oppnår du absolutt ingenting annet enn å invitere drittungene der til å lage mer bråk. Som om det ikke er nok av det allerede der. Mailer du Valve direkte, vil de i det minste bli tvunget til å lese det. Og det kan du tro de gjør på forumet... neppe (og med god grunn, kanskje 98% av inneleggene er totalt usaklige). Ka e mailadressen til Valve? leita på steampowered.com men fant ikkje
Never_Ever Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 sinnsykt lamt at valve har laget det slik...ser egentlig ingen fordeler med at vi som kjøper det i butikken må spille det med cd i. hjelper mot idiotene som cracker Nei...Spillet er cracket det. Med andre ord det hjalp ingenting, utenom å plage oss som har kjøpt spillet
UUnreal Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) www.valvesoftware.com ??? vel.. Endret 4. desember 2004 av UUnreal
Hidden Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden
henbruas Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 Ka e mailadressen til Valve? leita på steampowered.com men fant ikkje Prøv å fyre av samme mail til disse to adressene: [email protected] og [email protected] Lykke til Tvi, tvi Det hjelper sikkert, selv de burde forstå det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå