Gå til innhold

Gainward GeForce 6800GT 256 MB Ultra/2400


mastatekno

Anbefalte innlegg

Gainward GeForce 6800GT 256 MB Ultra/2400 "Golden Sample" eller noen av de type kortene der.

 

Jeg har 512ddr RAM og 2GHz akkurat nå...

 

Jeg lurer på om man trenger mer CPU og Ram for å yte denne kortet best?

 

Eller kan jeg bare kjøpe den og putte den in... saa skal alt funke på MAX...

 

Hjelp!!

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du glemte å skrive hvilket skjermkort du bruker idag, men har du noe eldre kort vil du få en ganske kraftig forbedring i utelsen, ingen tvil om det.

 

MEN, skal du virkelig dra nytte av dette kortet så er ikke systemet ditt i nærheten av hva kortet forlanger. Jeg hadde kanskje kjøpt et annet skjermkort og istedenfor brukt resten av pengene på å oppgradere resten av maskinen.

Lenke til kommentar

Man trenger jo ikke oppgradere hele pc selv om man kjøper nytt kort.seff vil du merke mere ytelse på spillene dine med 6800 gt kort.

 

Ja,disse kortene er en del cpu krevende får og få max utbytte av de.du vil nok merke stor forskjell om du hadde en amd 64 3400+ og 1024MB ram i din pc.

 

Har gt 6800 selv og bruker bare amd 3000+ og 512BM ram,merker det når jeg kjører far cry eller hl 2 i 1200x1600 med høy detalj at resten at pc ikke følger helt med.da blir det som oftes 1024x768(1280x1024) og 4x AA/8x AF på medium detalj.men dette er dx 9 spill som krever en del av hele pc din.prøvde zero hour i 1200x1600 max detalj og 8x AA/16x AF på,da var det ingen problem og spille.

 

Men ikke værre enn at du oppgraderer cpu og ram neste gang når har

råd med ny hardware :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...