Gå til innhold

HL2DM Maps her!


Anbefalte innlegg

OMFG!!!!

Server-crash!

 

Så siden trådstarter sin tråd ble borte, så bare mekker jeg en oversikt over de mappene som har kommet frem hittil, pluss "Crossfire" som jeg ikke hadde lista enda men skulle nå. Bare for å finne ut at backup av servern er gjort og alle tråder var borte.

 

Men post alle mappene dere finner til HL2 her fremover, det er en veldig bra tråd for oss som er interessert.

 

Crossfire 2 (beta 1.0) - remake av "Crossfire" til HalfLife 1. Bøggi, men kult.

Convex - rimelig kjedelig, mørkt og bøggi map egentlig. Men det er da noe.

Datacore (beta 1.0) - remake av gamle "Datacore" med gamle textures. Helt perfekt egentlig.

Highway - fra "load-tunnelene" fra Highway17 i HL2 egentlig. Trangt og klaustrofobisk :)

 

Keep'em cummin :thumbup:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sweet :dribble:

 

Håper noen lager en svær arena med en buggy til hver, med broer som kollapser hvis man krasjer bort bjelkene som støtter dem opp på undersida, snurre-hopp (James Bond-style), og mye annet kult. :)

 

[edit] måtte bare legge til noen ideer jeg fikk etter hvert :p

Endret av stengah
Lenke til kommentar
gasworks og crossfire var de beste...*savne*

:love:

 

er det noen her med mapping skills som kan gjøre det eller? :dribble: er vel noen som lager remake av det uansett så vi får vel tak i det et eller annet sted etterhvert..

Du fikk med deg at "Crossfire" ligger i en betaversjon i øverste posten min eller? Men du mener sikkert en bedre en? (I know I want one) ... jeg skal prøve og remake Crossfire jeg, etter noen jeg og en kompis som alltid har hatt 1vs1 har savna ved det. Diverse alternative ruter osv. Men jeg er "Hammer"-n00b da. Men er småpr0 i WorldCraft. Om det er likt skal det ikke ta så forferdelig lang tid. Jeg har også remake av "fy_iceworld"-remake på hardisken her. Men får ikke uploader slike filer hit. Om noen er interesserte kan jeg legge den ut en halvtimes tid senere så folk får lastet den ned. For det mappet er vel det kuleste custommappet som er hittil.

 

Bare si ifra ...

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
gasworks og crossfire var de beste...*savne*

:love:

 

er det noen her med mapping skills som kan gjøre det eller? :dribble: er vel noen som lager remake av det uansett så vi får vel tak i det et eller annet sted etterhvert..

Du fikk med deg at "Crossfire" ligger i en betaversjon i øverste posten min eller? Men du mener sikkert en bedre en? (I know I want one) ... jeg skal prøve og remake Crossfire jeg, etter noen jeg og en kompis som alltid har hatt 1vs1 har savna ved det. Diverse alternative ruter osv. Men jeg er "Hammer"-n00b da. Men er småpr0 i WorldCraft. Om det er likt skal det ikke ta så forferdelig lang tid. Jeg har også remake av "fy_iceworld"-remake på hardisken her. Men får ikke uploader slike filer hit. Om noen er interesserte kan jeg legge den ut en halvtimes tid senere så folk får lastet den ned. For det mappet er vel det kuleste custommappet som er hittil.

 

Bare si ifra ...

Remake av fy_iceworld? Kult! Kan du ikkje legge den ut?

Lenke til kommentar
gasworks og crossfire var de beste...*savne*

:love:

 

er det noen her med mapping skills som kan gjøre det eller? :dribble: er vel noen som lager remake av det uansett så vi får vel tak i det et eller annet sted etterhvert..

Du fikk med deg at "Crossfire" ligger i en betaversjon i øverste posten min eller? Men du mener sikkert en bedre en? (I know I want one) ... jeg skal prøve og remake Crossfire jeg, etter noen jeg og en kompis som alltid har hatt 1vs1 har savna ved det. Diverse alternative ruter osv. Men jeg er "Hammer"-n00b da. Men er småpr0 i WorldCraft. Om det er likt skal det ikke ta så forferdelig lang tid. Jeg har også remake av "fy_iceworld"-remake på hardisken her. Men får ikke uploader slike filer hit. Om noen er interesserte kan jeg legge den ut en halvtimes tid senere så folk får lastet den ned. For det mappet er vel det kuleste custommappet som er hittil.

 

Bare si ifra ...

Remake av fy_iceworld? Kult! Kan du ikkje legge den ut?

Jeg prata akkurat med han som driver hl2files på Filefront. Så han skal legge ut alle jeg har snart ... kommer med link da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...