Gå til innhold

Gode, gratis og populære MMORPG`s?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

muligens litt ved siden av poenget, men hvordan er det med muligheten for at man kunne selge reklameplass i ett mmorpg..

jeg mener the matrix online. Det ville jo være naturlig å se en stor coca-cola bilboard der, uten at det akkurat skjemmer...det er jo "realisme"?

noen som har fundert over salgbarheten for dette? bruke rekl. inntekter til å gjøre mmorpg gratis på denne måten?

Skrevet

ja, det har du helt rett i MrLee, men jeg vet ikke om dette ville kunne gjort spill helt gratis, men det kunne vel kanskje del finansiert det. Det er et annet problem med det og; i spill som wow, ffXI og SWG er det ikke akkurat passendes å plassere en reklame for Coca-Cola midt i en skog??

Skrevet

Et gratis, populært og bra MMORPG spill?

Runescape

Det er gratis, populært (mange ganger er det opp mot 70k spillere) og det beste av alt, du trenger bare en PC med internett tilgang for å spille det. Ingen lang nedlasting eller noe annet tøv. Java, 3D og morsomt. Verd å prøve :thumbup:

Skrevet
ja, det har du helt rett i MrLee, men jeg vet ikke om dette ville kunne gjort spill helt gratis, men det kunne vel kanskje del finansiert det. Det er et annet problem med det og; i spill som wow, ffXI og SWG er det ikke akkurat passendes å plassere en reklame for Coca-Cola midt i en skog??

hehe, selvsagt. snakker da om Urbane spill, med f.eks. Matrix Online som hovedeksempel..

Skrevet
Monsoon

Skal du ha kvalitet uten abonnement så anbefaller jeg at du venter til sånn circa februar når den antatte release'n for Guild Wars er satt. 

gamer.no quote_

Utgivelsesdato

26. mars 2005

Selv mener jeg å ha lest februar en plass.

Jeg mener også ¨å ha lest mai her på gamer.no etter dette,

og nå 26.mars (altså april).......

blir litt forvirret.

Er det noen som kan (av)bekrefte at det har vært Mai som utgivelsesdato?

Skrevet

Det følger blizzard prinsippet med at "det er ferdig når det er ferdig", så det nærmeste en uttalelse du finner på den offisielle sida er:

"ArenaNet and NCsoft plan to release Guild Wars at the conclusion of the beta period, which they anticipate will be in early 2005."

Men om du leiter rundt finner du at Februar går igjen i en rekke online sjapper og spillesteder. Eksempelvis www.gamestop.com www.ebgames.com www.bestbuy.com www.dvdboxoffice.com www.mmorpg.com www.gamespy.com

Mens gamer.on og www.tothegame.com sier mars.

Skrevet (endret)

Er knights online helt gratis nå? eller er det fortsatt beta? spilte det endel for et halvt års tid siden, men det skulle bli p2p så jeg slutta å spille. I tilleg var det sinnsykt mye lag og mange cheater med auto loot osv. Har alt dette bedret seg da muligens...

Ellers var det ganske morsomt spill

EDIT: er nok ikke gratis nei, 2 uker trial

Endret av sdn
Skrevet

Og hva med Guild wars?

Det blir også gratis når det kommer?

Will there be a monthly fee for Guild Wars?

No, there will not be a monthly subscription fee of any kind, anywhere in the world.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

er dette hjemmesiden?

Enten har de hatt GRUNDIG opussing eller så har eg tatt feil av sidene...

Er det rett? Er det det, så har eg fått meg nytt spill! :dribble:

Det ser ut til at man kan laste det ned ja. Men den key koden? må man betale for den?

Endret av jalla`n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...