Piratpjokken Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) Som topic sier! î Men hvet dere om noen? Endret 30. november 2004 av jalla`n
Blib Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Et HELT gratis MORPG? Da kommer du ikke særlig langt. Hva med å heller spør etter billige?
Piratpjokken Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 (endret) Et HELT gratis MORPG? Da kommer du ikke særlig langt. Hva med å heller spør etter billige? Er du HELT sikker på det? [EDIT: Hva sa eg ] Endret 30. november 2004 av jalla`n
cairn Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 (endret) Det fins flere mindre kjente MMORPG som ikke tar betalt (før et visst punkt). Blant annet kan du leke deg i: Pristontale Knights Online Gunbound - ikke helt MMORPG, men gratis Det er nok en rekke flere der ute, men det er disse jeg kommer på i farta Endret 30. november 2004 av cairn
Aasgaard Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Knights Online ble vel ganske nylig helt gratis, eller? Fairyland er litt småartig. Gratis før (beta), men koster vel en liten penge nå. - http://www.fairyland.com.my Ja, det er sukkersøtt, og websida er ikke akkurat flott, men det er et småartig spill.
Monsoon Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Skal du ha kvalitet uten abonnement så anbefaller jeg at du venter til sånn circa februar når den antatte release'n for Guild Wars er satt.
Piratpjokken Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 å.. så lenge... men spill blir ikke til av seg selv da, så eg får bare vente!
MrLee Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 muligens litt ved siden av poenget, men hvordan er det med muligheten for at man kunne selge reklameplass i ett mmorpg.. jeg mener the matrix online. Det ville jo være naturlig å se en stor coca-cola bilboard der, uten at det akkurat skjemmer...det er jo "realisme"? noen som har fundert over salgbarheten for dette? bruke rekl. inntekter til å gjøre mmorpg gratis på denne måten?
Da_Assassin Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 ja, det har du helt rett i MrLee, men jeg vet ikke om dette ville kunne gjort spill helt gratis, men det kunne vel kanskje del finansiert det. Det er et annet problem med det og; i spill som wow, ffXI og SWG er det ikke akkurat passendes å plassere en reklame for Coca-Cola midt i en skog??
Bear^ Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Et gratis, populært og bra MMORPG spill? Runescape Det er gratis, populært (mange ganger er det opp mot 70k spillere) og det beste av alt, du trenger bare en PC med internett tilgang for å spille det. Ingen lang nedlasting eller noe annet tøv. Java, 3D og morsomt. Verd å prøve
MrLee Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 ja, det har du helt rett i MrLee, men jeg vet ikke om dette ville kunne gjort spill helt gratis, men det kunne vel kanskje del finansiert det. Det er et annet problem med det og; i spill som wow, ffXI og SWG er det ikke akkurat passendes å plassere en reklame for Coca-Cola midt i en skog?? hehe, selvsagt. snakker da om Urbane spill, med f.eks. Matrix Online som hovedeksempel..
genesis Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Monsoon Skal du ha kvalitet uten abonnement så anbefaller jeg at du venter til sånn circa februar når den antatte release'n for Guild Wars er satt. gamer.no quote_ Utgivelsesdato 26. mars 2005 Selv mener jeg å ha lest februar en plass. Jeg mener også ¨å ha lest mai her på gamer.no etter dette, og nå 26.mars (altså april)....... blir litt forvirret. Er det noen som kan (av)bekrefte at det har vært Mai som utgivelsesdato?
Monsoon Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Det følger blizzard prinsippet med at "det er ferdig når det er ferdig", så det nærmeste en uttalelse du finner på den offisielle sida er: "ArenaNet and NCsoft plan to release Guild Wars at the conclusion of the beta period, which they anticipate will be in early 2005." Men om du leiter rundt finner du at Februar går igjen i en rekke online sjapper og spillesteder. Eksempelvis www.gamestop.com www.ebgames.com www.bestbuy.com www.dvdboxoffice.com www.mmorpg.com www.gamespy.com Mens gamer.on og www.tothegame.com sier mars.
Nitrius Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 knight online det er helt gratis ikke sant? spillet ser litt intressant ut, lurer på om jeg skal teste det.
sdn Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Er knights online helt gratis nå? eller er det fortsatt beta? spilte det endel for et halvt års tid siden, men det skulle bli p2p så jeg slutta å spille. I tilleg var det sinnsykt mye lag og mange cheater med auto loot osv. Har alt dette bedret seg da muligens... Ellers var det ganske morsomt spill EDIT: er nok ikke gratis nei, 2 uker trial Endret 2. desember 2004 av sdn
Xoduz Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Gratis? Hm. Last ned trial-version av Ultima Online, og spill på gratis-servere
Nitrius Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Og hva med Guild wars? Det blir også gratis når det kommer? Will there be a monthly fee for Guild Wars? No, there will not be a monthly subscription fee of any kind, anywhere in the world.
Passasjer Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det vil ikke bli montly fee på Guild Wars, men med jevne mellomrom kommer det updates som man må betale for. Nesten det samme, spør du meg.
Piratpjokken Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 (endret) er dette hjemmesiden? Enten har de hatt GRUNDIG opussing eller så har eg tatt feil av sidene... Er det rett? Er det det, så har eg fått meg nytt spill! Det ser ut til at man kan laste det ned ja. Men den key koden? må man betale for den? Endret 30. desember 2004 av jalla`n
silvercrowaxe Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Anarchy Online har blitt gratis ett år så lenge du registrerer en konto før 15. Januar. Kanskje verdt å prøve. Legolas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå