cfg Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Vel Runescape likte jeg IKKE stygg java basert grafikk Mens derimot Tibia Fin 2D grafikk men samtidig dårlig kamp system, kan bli litt kjedelig etterhver. Hvis du likte Zelda til Snes så liker du nesten garantert dette... Selv om de har vært for late til å lage et Soundtrack vil jeg anbefale å høre på Groove Coverage når du spiller PERFEKT!
Snorre123 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 ja, det har du helt rett i MrLee, men jeg vet ikke om dette ville kunne gjort spill helt gratis, men det kunne vel kanskje del finansiert det. Det er et annet problem med det og; i spill som wow, ffXI og SWG er det ikke akkurat passendes å plassere en reklame for Coca-Cola midt i en skog?? hehe, selvsagt. snakker da om Urbane spill, med f.eks. Matrix Online som hovedeksempel.. Anarchy Online har reklameplakater for Alienware. Ikke ute i skoger etc., men i byer.
Qwert123 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 er anarchy online et gratis spill, eller er det et abonnemang på det?
Elendil Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 er anarchy online et gratis spill, eller er det et abonnemang på det? Anarchy Online har blitt gratis ett år så lenge du registrerer en konto før 15. Januar. Kanskje verdt å prøve. Så det er gratis i eit år.
Belfez Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 project entriopia er gratis(var ivertfall) prøvd det hos en kamerat så jeg vet ikke om det er et MMORPG det er ivertfall mange der man får penger av å drepe dyr, det tar lang tid, men du kan også legge inn egne penger. og man kan ta ut pengene man har fått til virelige penger project-entropia
Bear^ Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Runescape er dig vis du ikke er for kravstor (dvs setter grafikk fremfor alt), pluss at det er gratis å spille (members får en del annet, men det er valgfritt) og kan spilles overalt bare du har en internett linje og Internett Explorer. Du kan jo også vente til Guild Wars kommer. Du må sef betale for spillet i butikken, men GW har ingen måndesavgifter, slik som en rekke andre MMORPG har.
Warlord Nazdreg Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Kan jo prøve Anarchy online som e gratis å laste ned og spille....før den 15.januar. Du kan spille det til 01.01.06 da...... som lastes ned her
sete Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Husker jeg spilte Ragnarok Online for en lang tid tilbake.
gisse12 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 hva er mmorpg ??? hakke forstått det enda, jeg
Monsoon Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Reklame i AO har alltid vært i en gråsone mellom ingame og real-life. Er nesten på grensa til humoristisk med Alienware med tanke på den siste expansion pakka Men anyway, så lenge det hjelper dem å opprettholde et bra spill er det samme for meg. Dessuten er det ting som det som antaglig gjør det lettere for dem å holde kampanjer som de nå har for å nå folk som ikke hadde prøvd det ellers. Gisse, Google er din venn.
Veritæs Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) Knights Online ble vel ganske nylig helt gratis, eller? Fairyland er litt småartig. Gratis før (beta), men koster vel en liten penge nå. - http://www.fairyland.com.my Ja, det er sukkersøtt, og websida er ikke akkurat flott, men det er et småartig spill. Usa åpen beta er gratis enda, går til www.1010game.com og register Endret 31. desember 2004 av Squy
Snorre Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 hva er mmorpg ??? hakke forstått det enda, jeg mmorpg = Massive Multiplayer Online Role Playing Game
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå