Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite spm: Hvor lang tid og hva må jeg gjøre for og få frem magemusklene?

 

 

Du må trene og spise riktig. Hvor lang tid er det umulig å svare på da dette varierer fra person til person alt ettersom hva utgangspunktet ditt er.

 

Søk, det er skrevet uendelig mye om dette her på forumet. :)

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter 3 harde turer på syklen, 4.5, 6 og 2.8mil(85% snittpuls på denne turen), tenkte jeg å ha en rolig tur i et forsøk på å sykle etter puls, holde meg innenfor 70-79%. Dette må være den deiligste turen jeg har hatt noen gang, bakken hjem er i overkant hard til det ennå men holdt pulsen på max 84% opp hele, i overkant av 100 stigningsmeter.

Dette er kun min andre tur med pulsklokke, og jeg har ikke funnet min maxpuls, bare tatt utgangspunkt i 200. Et moro leketøy og det skal utforskes mer utover høsten. :)

 

Forresten, noen som har en god side der en kan lese om de forskjellige pulssonene? Titta litt på wikipedia men finner ingenting :\

 

Edit2: jeg fant jeg fant: http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_rate

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen motiverende tekster/videoer som hjelper på de dagene du ikke engang orker å tenke på å starte på økta? Da tenker jeg ikke på sånne positiv tenking- eller "transformasjons"-tekster. Heller tekster som er litt røffere. Tekster som formidler samme budskap som sersjanten i FullMetalJacket, for de som har sett filmen. For de som ikke har sett filmen; jeg trenger motivasjon noe ala en sersjant som skriker at du er udugelig.

 

Det finnes nemlig dager hvor jeg kan bli over gjennomsnittlig lat :p

Endret av -MK-
Lenke til kommentar

Har komen 4 veker ut i ryp, og skulle begynne på 2. økta på onsdag, men idag på fotballtrening klarte eg å få kneskola ut av ledd, og det førte til at leddbånda sleit med seg ein del av beinet i kneet. Dermed må eg ha gips på foten i minst 6 veker. Kan ikkje belaste og vri foten eller noko sånt.

 

Eg vil ikkje gå 6 veker utan å gjere ein shit, så eg lurer på om nokon kunne anbefale meg noko å gjere. Kan og vil trene rygg, bryst, biceps, triceps, skuldrar, "vinger", og mage. Kanskje forarmane? (Der under albogen). Høgrefoten får nok trening av og gå på krykker og hinke.

 

 

Kva skal eg gjere?

Hadde vore evig takknemlig for svar, slik at eg slepper og gå fullstendig på veggane her..

Lenke til kommentar

Får ikkje registrert meg på treningsforum.no. Eine punktet må eg skrive inn nokre fargar.

 

"Hvilke ord er lik ordets farge" Blå Grå Orange Grønn

 

Vel, eg har skreve inn Blå rød rosa gul i alle mulige format, med og uten komma.

 

Kva er dette for eit idiotisk system?

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
Får ikkje registrert meg på treningsforum.no. Eine punktet må eg skrive inn nokre fargar.

 

"Hvilke ord er lik ordets farge" Blå Grå Orange Grønn

 

Vel, eg har skreve inn Blå rød rosa gul i alle mulige format, med og uten komma.

 

Kva er dette for eit idiotisk system?

 

Haha.. les gjennom den setningen en gang til du! :green:

 

Du skal kun skrive det ordet som er lik ordets farge, altså i dette tilfellet "blå."

Lenke til kommentar
Får ikkje registrert meg på treningsforum.no. Eine punktet må eg skrive inn nokre fargar.

 

"Hvilke ord er lik ordets farge" Blå Grå Orange Grønn

 

Vel, eg har skreve inn Blå rød rosa gul i alle mulige format, med og uten komma.

 

Kva er dette for eit idiotisk system?

 

Haha.. les gjennom den setningen en gang til du! :green:

 

Du skal kun skrive det ordet som er lik ordets farge, altså i dette tilfellet "blå."

 

Oja, haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...