Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Neste år skal jeg i militæret, og har tenkt til å begynne å trene til militæret en gang rundt påske eller før. Jeg har tenkt til å prøve å bli marinejeger eller fallskjermjeger, og fant dette treningsprogrammet over 15 uker på marinejeger.no:

Det er et bra program, basert på å øke utholdenheten og ikke styrke.

Du klarer å bære din egen kropp så det eneste du trenger er bedre oksygenopptak som igjen gir bedre utholdenhet.

 

Jeg har en kompis i befalskolen, de var 21 på marinejeger,

Så sa sjefen, begynn å løp -de 11 første som gir seg må pakke og dra hjem.

Var kun plass til 10 stk.

Da sier det seg selv at du må være forbredt på og løpe langt.

:cry:

I know.. marinejeger er kanskje det hardeste man kan støte på i militæret, derfor er det essensielt å være godt forberedt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk proteinpulveret i dag! :D

Ble det bjørnebærsmak eller?

 

  350g ytrefilet fortært.

 

Så er det tunfisk og ananas rett etter trening, for å så avslutte dagen med 4 egg og litt peanøtter.

 

Tunfisk og ananas var da en merksnodig kombinasjon. For å kvele smaken eller?

Jeg drikker melk sammen med tunfisken, synes smaken er helt grei, men det lukter som noe fra langt nede i helvete.

Lenke til kommentar
  350g ytrefilet fortært.

 

Så er det tunfisk og ananas rett etter trening, for å så avslutte dagen med 4 egg og litt peanøtter.

 

Tunfisk og ananas var da en merksnodig kombinasjon. For å kvele smaken eller?

Jeg drikker melk sammen med tunfisken, synes smaken er helt grei, men det lukter som noe fra langt nede i helvete.

For å kvele smaken ja, å for og få litt ekstra karb etter trening. Hvis tunfisken lukter veldig så må du skylle den bedre, mesteparten av lukta sitter i kraften.

 

Har tunfisk,ananas,peanøtter, olivenolje, litt salt og sitron pepper blandet. Ikke så veldig kulinarisk men det funker og tar mindre enn 5min å lage.

 

Andre ting er Rømme og salsa for å kvele smaken, man kan også bruke lettyoghurt uten smak sammen med salsaen. Kan også bruke de taco dressingene isteden for salsa.

Lenke til kommentar

Er snart ferdig med min forrgie boks med vanilje, den var fra PF. Å den smaker som du sier hugg. Så blir en stund til neste!

 

Fine tips Hyrlen. Skal teste noen av de når jeg blir lei av å spise rett fra boksen. Jeg bruker bare å presse ned lokket på tunfisken, slik at vannet renner ut, så spiser jeg skiten med en gaffel. Folket hjemme tror sikkert jeg er smågal som driver på slik men

Du er jo gal mann, skyll tunfisken. Kommer aldri til å gå tilbake, det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...