Gå til innhold

Pink Floyd samlinga skal utvidast.


KimNK

Anbefalte innlegg

Jepp.

Då var mor igang med julehandelen for året, og sidan ho allerede har gitt opp å kjøpe noko til meg, skal eg i år bestille sjølv. :D

Så hadde det seg slik at eg satte meg til i kveld og såg Roger Waters - Live In The Flesh på DVD og tenkte "Dæng! Dette må eg ha meir av" :p

Så...

Ja, du gjetta riktig! DU! *Holmgang style* skal hjelpe meg å handle!

 

Har fra før:

-Dark Side of the Moon

-Wish You Were Here

-Live In The flesh - DVD (Roger Waters)

Skal ha

-Live At Pompeii - DVD

Lurte i tillegg på Roger Waters - Wall Live In Berlin - Special Edit DVD.

 

Så kva vil du anbefale?

CD og DVD, Pink Floyd og PF-relatert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva DVD har best sceneshow/lyseffekter? Må ha prosjektorføde. :p

Ingen som helst tvil: Pink Floyd - The Pulse. Du får kjøpt DVD'en fra USA (brukt, er du heldig finner du en ny. Sjekk amazon.com)

 

Jeg mener det er den konserten med fetest lyseffekter gjennom tidene. For de som har sett den: Mot slutten av Comfortably Numb... jeez :yes:

Lenke til kommentar
Kva DVD har best sceneshow/lyseffekter? Må ha prosjektorføde. :p

Ingen som helst tvil: Pink Floyd - The Pulse. Du får kjøpt DVD'en fra USA (brukt, er du heldig finner du en ny. Sjekk amazon.com)

 

Jeg mener det er den konserten med fetest lyseffekter gjennom tidene. For de som har sett den: Mot slutten av Comfortably Numb... jeez :yes:

Den er helt fantastisk råå ja!

Husker at fattern hadde VHS'n av den, men finner den ikke nå :(

Lenke til kommentar

Anbefaler Amused to death av Roger Waters.. Waters er jo hjernen bak PF, så... :love:

 

Bare et lite spm: Noen som vet om det skjer noe med Pink Floyd om dagen? Var på Roger Waters konserten i Oslo og den var helt konge... Men hadde vært fryktelig moro å fått med seg resten av gjengen og... Fikk desverre ikke med meg da de sist var i landet (begynner å bli en del år siden det da...)

 

edit: spm og skriveleif

Endret av Langtind
Lenke til kommentar
Anbefaler Amused to death av Roger Waters.. Waters er jo hjernen bak PF, så... :love:

Word.

 

Du trenger ikke nødvendigvis kjøpe cd'r som står under PF sitt navn, kjøp gjerne bare Roger Waters cd'r..

Av han ville jeg anbefale In the Flesh og Amused to death..

Av PF ville jeg anbefale Animals, Dark side of the moon og seff Echoes

Og for guds skyld, hvis du ikke har The Wall, så løp og kjøp!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...