Xanitra Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Jeg synes personlig at Doom ]|[ er det beste spillet 2004. Hvorfor? fordi ikke noe annet spill fikk meg til å hoppe slik i stolen som Doom 3, og det flere ganger. Kongelig stemning, kongelig!!!!
Campari Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Jeg synes personlig at Doom ]|[ er det beste spillet 2004. Hvorfor? fordi ikke noe annet spill fikk meg til å hoppe slik i stolen som Doom 3, og det flere ganger. Kongelig stemning, kongelig!!!! Det betyr med andre ord at du: 1. Setter andre kriterier til hva et kvalitetsspill er i forhold til flertallet av gamere. 2. Ikke har prøvd noen av de andre fantastiske actionspillene vi har fått dette året. 3. Er veldig glad i lineære og ensformige skytespill. Min teori ihvertfall
Bear^ Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Det betyr med andre ord at du: 1. Setter andre kriterier til hva et kvalitetsspill er i forhold til flertallet av gamere. 2. Ikke har prøvd noen av de andre fantastiske actionspillene vi har fått dette året. 3. Er veldig glad i lineære og ensformige skytespill. Min teori ihvertfall 1. Vil gjerne se tall som bekrefter påstanden din, for hva en gamer setter som kriterier for et kvalitets spill er opp til envær. 2. Han kan jo ha prøvd mange andre av de FPS spillene vi har fådt i år, og liker Doom 3 best av de. 3. I bunn og grunn er alle FPS spill linære, dette for å ikke komplisere ting for mye. Half-Life 2 er linært, men det som gjør det til et kvalitets spill er historien, måten den blir fortalt på og Gordon himself. Doom 3 er et bra spill, ja, og det fortjener god kritikk for grafikken og realismen i hvordan folk ser ut. Desverre er det ensformig i.o.m at du neste bare går i trange ganger hele tiden. Er forskjell på linært og ensformig. Venligst ikke ratt ned på folk som ikke har samme mening som du i hva et bra spill er. Vis du ikke liker Doom 3 er du kommet på feil forum, for dette er forumet for det som liker Doom serien.
Xanitra Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 (endret) Campari: 1. Det kan godt være. 2. Har prøvd HL2, UT2004, Halo2, Far Cry, m fl. 3. Vær sin smak du. Din teori: edit: en fordel å vite hvem jeg henvender meg til kanskje., Endret 27. november 2004 av Xanitra
Campari Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Hehe.. var innlegget mitt så provoserende? Vel, da beklager jeg... Det var kun det at jeg sliter med å forstå hvordan noen kan verdsette spillet så høyt. Dessuten lider jeg av ettervikningene av tidenes store skuffelse. De første timene var guddommelige, men etterhvert innså jeg hvor ensformig det etterhvert ble. Altfor mange korridorer. Altfor mange monstre. Altfor mye av det samme rett og slett. I starten var stemninga og skvettinga det som fikk meg til å fortsette, etterhvert ble det det som fikk meg til å nærmest gi opp. Og det er akkurat det som irriterer meg så grenseløst. Utviklerne hadde oppskriften! De hadde stemninga! Lyden og grafikken var perfekt! Men istedenfor å lage et av tidenes beste actionspill, bestemmer de seg heller for å tilfredstille trigger-happy gamere og ett ord lyser opp på skjermen: "Gjentakelse" Nei, det er nesten slik at jeg får lyst til å gråte. Det er som å åpne en sort koffert fylt med tusenlapper, før det viser seg å kun være "Monopol" penger... Men som sagt, det kunne vært "Årets Beste Spill", og jeg håpet egentlig det også, desverre ble det kun en bortgjemt fantasi...
Xanitra Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Campari> det finnes da en haug med Doom 3 hjemme laga brett som gjør spillet mye mer åpent for taktisk kamp. Jeg synes det repiterende var med på å gjøre spille opplevelsen så mye mer symbolsk. Det var jo et helvete vi skulle spille igjennom, å det var det vi fikk. Gi det en sjans til. Lytt til pda'ene til folk, så kommer du i stemninga.. men om du likevel har gitt opp, sier jeg bare: smaken er som baken god helg til deg også
Uzumaki Naruto Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Jeg likte Domm3 jada, men det ble litt for mye av det samme. Du løper rundt i mørke ganger og skyter monstre og ikke noe mer...............
Elendil Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Personlig synest eg Half-Life 2 og Farcry.
Uzumaki Naruto Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Personlig synest eg Half-Life 2 og Farcry. Helt enig
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Kan du ikkje få ein poll i staden for, det blir håplaust når hundrevis poster ditt og datt.
Cursio Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Kan du ikkje få ein poll i staden for, det blir håplaust når hundrevis poster ditt og datt. Burde hatt en poll her ja, men jeg og slenger meg på bølgen og sier at Half Life 2 var best
Lollapalooza Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Jeg likte Domm3 jada, men det ble litt for mye av det samme. Du løper rundt i mørke ganger og skyter monstre og ikke noe mer............... Mye av det samme jada, men det er jo doom...
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Jeg likte Domm3 jada, men det ble litt for mye av det samme. Du løper rundt i mørke ganger og skyter monstre og ikke noe mer............... De fleste slike spill er vell og skyte mennesker/monstre og ikke noe mer.. eller? Årets spill er hl2 ja! Endret 6. desember 2004 av geedoo
Elensar Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 årets spel blir nok hl2, mens den store skuffelsen blir doom 3
Musty Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 er ikke så lett med en poll når det er bokstavlig talt flere hundre titler som kunne vært med, og hvem skal bestemme hvilke vi får velge mellom? BTW syntes jeg GTA:SA er det beste spillet i år..
Svein_Jarle Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Fordrar ikke Doom 3.. ikke skummelt for 10 øre.. Liker veldig godt NFS:U2 og CS: Source
h00v3r Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Årets Action spill er HL2, men jeg ville hatt med Doom3 og Far Cry
Razorblade Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Vil tørre å si at sp far cry var ganske bra første gang spilte igjennom det. Mens mp er en ganske annen sak.. folk flest liker ikke mp'en. Skjønner jeg godt kan bli ensformig. Men jeg starta å game fc online når det kom og kom med i en clan www.theartofwarfare.net Flere gang pr uke har jeg gamet det og kan vel så og si alle maps utenat.. Nå er det endel custom maps der uten men det er ikke så mange som har dem kjørende på servere. Folk bør gi fc litt mer tid.. Er tøft men ikke hvis du bare spiller public nå og da. Join en clan og føl på adrenalinen! Contact meg hvis noen er interessert i å game, er alt for lite norsker som gamer. Vet bare om 5-6 stk. http://www.worldranks.at.tf/ Er ei side som gir en liten oversikt over score ikke skill men score for public games. Clanbase gir inntrykk av skills.. Sorry for stjålet post Jager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå