Gå til innhold

slåssespill for pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Råder deg til å kjøpe playstation 2 hvis du vil ha Tekken, men de fleste fighting spillene finnes på begge konsollene. Men har du lyst på dead or Alive så kjøp X-box. Soul calibur 2 finnes på begge. det skulle vel dekke behovet for fighting. ;)

Skrevet

Mortal Kombat har et bra konsept men jeg liker ikke helt gamplayet. Jeg ble spesielt frustrert over hvordan det virket som karakterene beveget seg i et fast rutenett som ikke kunne avvikes. Mulig de prøver å bevare den gamle stilen men jeg synes nå dagens fighting spill burde ha karakterer som kan bevege seg hvor de vil. :ermm:

Skrevet
Mortal Kombat har et bra konsept men jeg liker ikke helt gamplayet. Jeg ble spesielt frustrert over hvordan det virket som karakterene beveget seg i et fast rutenett som ikke kunne avvikes. Mulig de prøver å bevare den gamle stilen men jeg synes nå dagens fighting spill burde ha karakterer som kan bevege seg hvor de vil. :ermm:

Er enig med deg der, det er ikke et så veldig kult spill..

Gjest member-60584
Skrevet

mortal kombat er jo genialt, synd at de som lager det suger i å lage fighte spill... mortal kombat 1 og 2 eide.. 3 og 4 ? værste av alt på jord...

• 4 uker senere...
Skrevet
Du kan jo bruke emulator !

Det krever da allt for mye av PC'en?

For å få inn PS2 spill med emulator må mann jo ha super PC, eller tar jeg feil?

Skrevet
Street fighter II :!:

Ler du? Blasfemi jo! ;)

Street Fighter II er faktisk øverst på lista mi over vellykkede "slåssespill" gjennom tidene. Joda, mange nye spill er fine å se på og morsomme å spille, men i spillbarhet og underholdning er det ingen som for meg har målt seg med SF II :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...