espinos Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg Jeg sitter fast med det oppdraget der du skal fly, og jeg er kommet dit hvor du skal bombe 2 japanske båter. En liten, og en stor, men unansett hvor mye jeg bomber og torpiderer, så klarer jeg ikke det Er det noen som kunne være snill å hjelpe meg med det??
Gunfreak Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 det holder ikke å bare bombe dem, bare skyt alt du kan til de ble hærpa
termi.- Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 senk hangarskipet med å torpedere på den siden tårnet på skipet er...for å slippe å bombe det tårnet så treff med torpedoen rett under tårnet...da har du i allefall senki d skipet...har ikke kømmi lengre enn d
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Fy fane jeg ble forbanna på det oppdraget! De mongolide japsene krasjet i meg hele tiden! Da måtte jeg begynne LAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT tilbake for faen! Anyways, om du bommer med bombene, trenger du bare å skyte på båtene, til slutt sprenges de. Et tips: Bruk flest mulige bomber på hangarskipet. for å treffe bra, kommer du inn på lang siden til skipet, altså som om du skulle lande. Da er sjansen for å treffe egentlig 100%, med mindre du er totalt stupid da ( ). Så kommer du inn på siden av destroyeren (det lille skipet) og bruker torpedo. Torpedoen går langt når den først har truffet vannet, så det er ingen fare om du slipper den lenge før du er over skipet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå