Ol'H Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 magnum... eneste våpnet CS skills kommer til nytte noe nytte...
M@R7!N Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Nah, cs skills kommer til nytte med uspen og Hs er mer lethal
Tobe__ Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Synes alle våpenene er tøffe jeg. Eneste jeg er skuffet over er utseendet på Heavy maskingeværet (husker ikke navnet på den), pluss at secondary-fire'n på den er helt ubrukelig. Men den er presis og kraftig da, noe som gir ett stort pluss
bensinkanna Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Kan heller nevne det våpene jeg ikke likte . Det er den første maskin pistolen vi får, kunne liksågodt kastet grus. Vanskelig å peke ut en favoritt, men måtte nok gått for crossbowen.
Playmofetish Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Jeg bruker nok den spesial-maskinpistolen/gæveret som Combine bruker. Den som skyter sånne fynky granater som imploderer folk. Men hvor langt ut i spillet får man oppgradert gravity gun? Det er vel noe som kommer av seg selv, ikke noe man MÅ cheate seg til?
Zeph Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 På siste kapittel får du oppgradert Grav Gun
Playmofetish Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Uffda, ikke før da? Og hva ekstra kan denne gjøre da? Løfte på lik? Enda kraftigere?
Hidden Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden
bensinkanna Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 For å si det slik: Combine soldater vil ikke sette pris på det.. men du vil! Den oppgraderte versjonen er 100% moro. Fikk litt gude feeling med den oppgraderte versionen ja
Bear^ Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Noe som undeholdte meg mest var ikke et våpen i spillet, men den brus boksen som den soldaten dytter på golvet og kommanderer deg å plukke opp. Hvorfor? Fordi jeg plukker den opp og kaster den i trynet på soldaten, noe som gjør han sint :!: Det jeg fant mest underholdende i HL2 var crossbowen. Nagle fast combine soldater til veggen, det er bare nice
audunr Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 Hagla, en trofast følgesvenn siden Doom. Den oppgraderte gravitygunen er en god nummer to, sjelden har ett (dere som har fått den vet hva jeg snakker om) våpen lagd så mye helvete. MVH Audun
Shotgun Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) Mange fine våpen i spillet. Det våpenet jeg bruker mest er hagle. Men det mest geniale synes jeg er den ballen man klemmer på. Hadde mye morro med den! Endret 24. november 2004 av Shotgun
henbruas Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Har komt litt lenger nå så sier gravity gun og .357
Playmofetish Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 (endret) Den blåe gravity gunen var mildt sagt brutal da! Suger til seg alt av liv jo! Men jeg husker fra en av teaser-filmene hvor Gordon brukte denne grav gunen, der han kunne løfte (og drepe) fienden på en viss avstand, og deretter sjonglere rundt med en Combine soldat 10 meter unna seg. Men dette kan man ikke gjøre, her er det bare å suge Combine tett intill seg, for så å skyte han vekk. Er det en funksjon jeg har gått glipp av med grav gun? Endret 25. november 2004 av Playmofetish
d0ppler Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 foruten den sinnsyke oppgraderte grav.gunnen, så brukte jeg veldig mye pistolen.. (etter at jeg hadde gått tom for ammo med magnummen). Den er ikke så rå, men er adskillig mer treffsikker enn SMG'en. På kloss hold var hagla min gode venn..
bensinkanna Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Er det en funksjon jeg har gått glipp av med grav gun? Trur det bare var noe de viste på e3 filmen, for å "brife" med source.
.tomf Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Har ikke HL2 enda men gleder meg til gravity gun
Cruento Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hagla, Crosbow'en og gravititets gunnern. edit: Magnum og. Graviditets gunner? Jeg ville sagt gravitasjonsgunner jeg da men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå