Gå til innhold

Half-Life: Kuleste våpen på hl2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes alle våpenene er tøffe jeg. Eneste jeg er skuffet over er utseendet på Heavy maskingeværet (husker ikke navnet på den), pluss at secondary-fire'n på den er helt ubrukelig. Men den er presis og kraftig da, noe som gir ett stort pluss :)

Skrevet

Jeg bruker nok den spesial-maskinpistolen/gæveret som Combine bruker. Den som skyter sånne fynky granater som imploderer folk.

Men hvor langt ut i spillet får man oppgradert gravity gun? Det er vel noe som kommer av seg selv, ikke noe man MÅ cheate seg til? :cry:

Skrevet

Noe som undeholdte meg mest var ikke et våpen i spillet, men den brus boksen som den soldaten dytter på golvet og kommanderer deg å plukke opp. Hvorfor? Fordi jeg plukker den opp og kaster den i trynet på soldaten, noe som gjør han sint :!:

Det jeg fant mest underholdende i HL2 var crossbowen. Nagle fast combine soldater til veggen, det er bare nice :p

Skrevet

Hagla, en trofast følgesvenn siden Doom.

Den oppgraderte gravitygunen er en god nummer to, sjelden har ett (dere som har fått den vet hva jeg snakker om) våpen lagd så mye helvete.

MVH Audun

Skrevet (endret)

Mange fine våpen i spillet. Det våpenet jeg bruker mest er hagle. Men det mest geniale synes jeg er den ballen man klemmer på. Hadde mye morro med den! :D

Endret av Shotgun
Skrevet (endret)

Den blåe gravity gunen var mildt sagt brutal da! Suger til seg alt av liv jo!

Men jeg husker fra en av teaser-filmene hvor Gordon brukte denne grav gunen, der han kunne løfte (og drepe) fienden på en viss avstand, og deretter sjonglere rundt med en Combine soldat 10 meter unna seg. Men dette kan man ikke gjøre, her er det bare å suge Combine tett intill seg, for så å skyte han vekk.

Er det en funksjon jeg har gått glipp av med grav gun?

Endret av Playmofetish
Skrevet

foruten den sinnsyke oppgraderte grav.gunnen, så brukte jeg veldig mye pistolen.. (etter at jeg hadde gått tom for ammo med magnummen). Den er ikke så rå, men er adskillig mer treffsikker enn SMG'en. På kloss hold var hagla min gode venn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...