Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barne-TV før i tiden var kvalitet. Det søppelet de mater de stakkars barnene nå for tiden, er skammelig.

 

Med for å være litt on-topic: Har allrede sagt to filmer som er skremmende, og vil legge til "Wolf Creek" og "The Descent" til den listen. Veldig positive overraskelser, og skremmende på hver sin flotte måte. Godt og se at det fins regissører der ute, som ikke feiger ut på volden for at flere kan se filmene. Nå ser jeg bare fram til "The Hills Have Eyes" remaken, som kan bli en ny høydare (forhåpentligvis)

Lenke til kommentar

The Descent skremte meg virkelig. historien er til å leve med og filminga er helt genial!! dem er nede i en mørk hule og man ser ikke noe mer enn lyset fra hodelyktene og lommelyktene dems viser. føles autentisk.

Vil virkelig anbefale den filmen!

 

Et sted ca midt i filmen tar den en helt ny vending, og man skvetter så man skriker (gjorde i hvertfall jeg :whistle:)

 

xkharonx:

er helt enig i de to filmene.

men wolf creek syns jeg var skikkelig ekkel.

***SPOILER****

spesielt den delen når han stikker hu dama i ryggen slik at hu blir lam, og sier "now let's have a chat where your girlfriend is".

i neste scene ser du hu venninna og at han kommer etter henne.

kan bare forestille meg hva han hadde gjort med henne for at hun skal si hvor besteveninna er. gir meg grøsninger.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Kan ikke tenke meg at mannen kunne komme på noe verre enn det der. Men den scenen der er fantastisk, på sin grusomme måte, og har grillet seg inn på netthinna mi. Og viss jeg er heldig kommer den alltid til å være med meg

5610834[/snapback]

 

Tenker på at hun ligger der lam fra magen og ned.

At han stikker henne i ryggen gir meg ikke så mye grøsninger, men tanken på 'forhøret' om hvor veninna er mens hun ligger der lam gir meg en ekkel følelse i magen.

 

"based on true events"

 

 

EDIT:

xkharonx:

her er film jeg garantert skal få med meg, ser ut som om den er i samme gate som Wolf Creek.

Hostel trailer

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Hostel har jeg gledet meg til i lang tid. Tror det blir et av årets høydepunkt for meg på filmfronten.

 

Edit: Forresten O.J., jeg syns du ska legge spoilerne til Wolf Creek i de "spoiler-boksene", eller hva de nå kalles. Det kan ødelegge mye viss folk leser meldingene dine nå, og det vil du vel ikke skal skje? Det er ikke for å være frekk eller noe, men tenker på resten av forum brukerne, som kanskje ikke har sett Wolf Creek, men har lyst å se den.

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar
Pompel og Pilt, definitivt.

Hørte at det har blitt kåret til minst pedagogisk barnetv :!:

Synes egentlig ikke at filmer er skumle å se, blir bare ille når jeg oppsummerer alle skumle filmer og slikt når jeg har lagt meg/pusser tenner/dusjer :cry:

5610268[/snapback]

 

 

Haha :!:

Sant Pompel og Pilt var seriøst skumle :(

5610274[/snapback]

Var heldig nok til å ikke få oppleve disse, men har hørt en del fra foreldrene mine om hvor skumle de var :p

 

"Leprechaun" var den skumleste filmen jeg har sett. Det var også den første skrekkfilmen jeg så. Rundt 10 år gammel på rommet hos en kamerat, var alene hjemme og det blåste mye ute. Glemmer aldri den opplevelsen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Halloween, scenen i nabohuset med Michael Myers og Laurie er vannvittig fæl.

 

The Shining er også vannvittig, scenen helt på slutten der alt koker over, sammen med fantastisk musikk og masse blod er et mesterverk i filmhistorien, filmen også for så vidt.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Vi må da ikke glemme Hufsa fra mummitrollet, det er og blir den skumleste figuren som er noen gang lagd. Syke syke finsker!

5611876[/snapback]

Tja, jeg syntes hattifnattene er mye skumlere, er ute på havet i dystert mørke i båter med lykter på,, sendt fra helvete? ikke vet jeg , men de er til å gjemme seg under dyna for!

 

Ja Ljå, SYKE Finsker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...