Gå til innhold

HL3 - Hva vil vi ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet
finnes det egentlig ett spill alle liker historien på?

Når du skal redde en verden fra aliens, må det jo alltid bli noe ala "noe går galt alien invaderer oss og vi må kicke ass"

Farcry max payne hl1 hl2 alltid noe som er galt med historiene.

edit: med hl3 vil jeg ha litt større by du kan vase rundt i ganske lenge.

Variert naturgrafikk, mer grass blomster mose steinrøys, grass som vaier i vinden

og en sniper ja, slik at det blir litt mer snikeaktik.

Skulle ha putta inn farcry inni hl3 på en måte. At du kan smyge deg langs grasse og slik type spenning.

Så sant, så sant :yes: ... Er enig i det meste du sier.

Jeg ser for meg en blanding av gta/farcry/Half Life 2... hadde ikke det vert noe? ;)

Jeg vil også ha flere dyr og innsekter i miljøene slik som i Far Cry. Bare flere og muligens enda mer detaljerike... Er så mye jeg drømmer om, umulig å nevne alt :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kunne vel egentlig tenke meg meir av det samme. Ein ting som hadde vert kult er at siden du tross alt ER Gordon Freeman burde du kunne se din refleksjon i speil, vatn vinduer etc... slik kan du få se Gordon modelert uten å ødelegge stilen.

Skrevet
Ein ting som hadde vert kult er at siden du tross alt ER Gordon Freeman burde du kunne se din refleksjon i speil, vatn vinduer etc...

Det kommer nok ikke til å skje. Gordon er nemlig vampyr, klonet med Alien DNA for å kunne bevege seg i sollys. For som alle(?) vet, så har jo ikke vampyrer speilbilde.

Skrevet
Ein ting som hadde vert kult er at siden du tross alt ER Gordon Freeman burde du kunne se din refleksjon i speil, vatn vinduer etc...

Det kommer nok ikke til å skje. Gordon er nemlig vampyr, klonet med Alien DNA for å kunne bevege seg i sollys. For som alle(?) vet, så har jo ikke vampyrer speilbilde.

:!:

Skrevet

Hmm... hva vil jeg egentlig ha da? Half-Life 3 vil jo etter all sannsynlighet ikke ha like lang utviklingstid som 2'ern hadde, da en også fokuserte på å lage en ny motor. Tror jeg..?

Uansett, jeg melder meg ikke på hylekoret til de som vil ha et nytt opplegg med kutt-scener, en historie-åpenbaring fullstendig oversikt med kart osv og at Gordon plutselig skal prate! (utrolig hva enkelte vil ha alstå) Jeg liker Half-Life som det er, nemlig velregisert og lineært på en måte som ikke irriterer og som både virker logisk og til tider overraskende. Når man blander dette med et variert gameplay og en historiefortelling og stemning som gir meg hakeslepp er jeg fornøyd..

Hvis vi i 3'ern får omfattende og åpenbare forklaringer på hva som vil skje, hva som har skjedd og hvem G-Man er, blir jeg veldig skuffet. Jeg liker det som det er, nemlig at man må utforske litt, legge merke til detaljene og komme opp med egne teorier. Likevel kunne de ha implementert dette enda mer i Half-Life 2, det blir litt for vagt, selv om det er sånn jeg liker det.

Her er noe jeg ønsker jeg kommer på i farta:

-En obligatorisk oppussing av grafikk, fysikk og AI.

-En moderne lommelykt. (ærlig talt, vi er jo et lite stykke frem i tid. Det var likevel ikke et problem i det hele tatt, så bare at det ble nevnt tidligere)

-Forbedring av skygger

-Lik må reagere med alle objekter (nå ligger de gjennom flyttede tønner, kasser osv)

Skrevet
HL3 kommer...

"so it does look as if we could we playing the third installment of Gordon's adventure within a hamsters lifetime..." Gabe Newell

Og hvor lenge lever en hamster? Mener de kan bli ganske gamle.

Skrevet
HL3 kommer...

"so it does look as if we could we playing the third installment of Gordon's adventure within a hamsters lifetime..." Gabe Newell

Lever de ikke kun i 2 år?

Skrevet
HL3 kommer...

Lever de ikke kun i 2 år?

De lever vel lenger enn det...?

Skrevet

Men hva kan det være av handling i Half Life 3. ?

Hadde vært topp med handling før half life 2 men i city 17 utrolig moro og se denne byen i aktivitet.

Skrevet

Spillte nettopp gjennom Opposing Force. Lurer på hvilket univers G-Man førte Sheppard til på slutten. Kanskje man kommer dit i HL 3? :p Hadde vært litt artig da, hehe :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...