Solid Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hei, jeg har spillt Counter Strike et par ganger, men jeg syntest ikke det var så morro. Hvorfor er det så bra da, og hvorfor er det så mange som spillet det. Hvis dere klarer å overbevise meg skal jeg kjøpe det. :!:
Lautsprecher Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Lurer også på det samme, for teorien om at det er "ekte" og at det er bra teamplay holder bare ikke. tror nok heller det at det er det simpleste/billigste FPS-en du får for tida. Og det passer jo som kjent fjortis-generasjonen. (svarte på mitt eget spm. der, gitt ) Endret 22. november 2004 av Lautsprecher
Piratpjokken Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 ingenting er bra bortsett fra Superhero mod på cs. Drit i cs 1.6 og kjøp heller source! Mye bedre
christaaah Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 public eskje så morro då spill det mer om du liker den typen spill, eller så kan du vel rett og slett la være? cs e jo "som kjent" et spill for lamere og argumentene for at det baserer seg på teamplay og at det er gøyalt å spille har jo ingen rot i virkeligheten. e vel nesten for seint å bli god i cs no uansett, kjøp deg heller cs:source og spill det. er mere fremtidsrettet med hensyn til grafikk etc
Windoge Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Smak og behag? Uansett, flyttes til kategori for Counter-Strike.
nd4spd Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Tja, en grunn til at mange sikkert spiller cs, er kansje at du ikke trenger det siste innen pc for å spille det. En annen grunn kan være at det at en runde tar ca. 1-5 minutter, i motsetning til battlefield og flere andre spill der der en runde kan timesvis. + Du trenger ikke være strategist for å klare det (tenker på starcraft/RA2/Generals lignende spill, der "alle" bare venter på å vise hvor "über-l337" de er...) (btw: jeg spiller ikke cs aktivt, "bare sosialt" ) Endret 22. november 2004 av nd4spd
Tonickup Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 1. helt grei grafikk (CS:C grafikken er ikkje verst!) 2. Veldig artigt å spele over internet eller på lan. 3. du treng meir en flaks for å vere god. 4. rettare sagt, genialt spel(etter mi meining) har CS:CZ og CS:S og bare digger dei... spess CS:S
Krankemot Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 OMFG Derre er sååå n00Bs skaff dere et liv. omag Lamers. neida, spiller cs smått, men ikke mye
B4stian Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 1. Det er kult hvis man ikke er sånn w4nn4 b3 n00b 2. Det er sosialt (tenker på LAN-gaming...) 3. Vill grafikk i CS:S 4. Blir aldri lei av det..
Plomma2 Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Jeg liker det punktum finale. Forklar hvorfor du spiller de spille du spiller, Solid Knight
Nobrains Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Det går utrolig mye på det at "alle spiller det" og så sprer det seg som en ond pest/pyramidespill :p
theDurkan Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hvorfor skal du ha en grunn? Det varer ikke så lenge, teamplay, og det er et simpelt spill. Det er vanedannende, og det er vel litt morsommere og defuse bomba elelr redde hostages enn å bare drepe som i noen spill. Dessuten må man ha aim
danilovic Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Fordi rekyl finnes, og det er kult å spille clanmatcher.
SpinNdre Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 En annen grunn kan være at det at en runde tar ca. 1-5 minutter, i motsetning til battlefield og flere andre spill der der en runde kan timesvis. Du sitter vel i en time og to når du først er i gang? På BF spiller du kansje en runde på en halv time så er det nytt map. Mens på CS spiller du små runder på 5 min, men du sitter like lenge og spiller...
Bluebeans Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 PGa Cs noreg lol!11 va hadde cs vert utn miljøeø..^¨¨? åsså trengr man @im, og @lek splr cs!!
Mala Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Vel, Cs er bare så simpelt å lite variert at det bare glir rett inn i årene, vanedannende,morsomt(en av de få spillene som for deg til å le :!: )
m0rphX Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Lenge siden jeg sluttet å spille CS, men grunnen til at det er/var så populært er vel først og fremst at det er veldig bra gameplay i det og at det er et veldig enkelt konsept men fortsett veldig fengende(det enkle er ofte det beste, vet dere)...
Bear^ Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Tror grunnen til at CS er så passa likt som det er er at det er bare 1 type MP (team based) hvor strategi spiller en viktig rolle, og reaksjons tiden (og skyte evnen) er viktig. Samt at det er så forferdelig lett å sette seg inn i, det kan spilles på ISDN linjer (ja, litt laggy men går) pluss at det er billig underholdning.
dmx Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 jeg vet ikke faktisk men DET ER DRITT GØY Å SPILLE PÅ LAN!! digger bare det spillet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå