Gå til innhold

leita etter Ruby i 3 timer, ikke til å finne

Anbefalte innlegg

Skrevet
HAHAHA! JEG FANT RUBY!

hun henger inne på en vegg i ravenwood...du må fjerne et lik, så finner du henne.

HAHAHA tilbake!! Ett lik er veldig lite... Skal mye til for at de klarer å gjemme et bilde bak ett lik... Men, men.. Siden du sikkert har sendt inn screenshot av henne, kan nå du gi oss en grundig beskrivels om hvor hun befinner seg... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortalte en kammerat at det er ei dame i rødt i spillet som man får masse greier fra ATI for å finne.

Han sa han hadde sett en plakat med en person i bare rødt i Ravenholm.

Kan hende han har funnet henne..

Skrevet
Jeg fortalte en kammerat at det er ei dame i rødt i spillet som man får masse greier fra ATI for å finne.

da blir det å lete igjennom Ravenholm

Skrevet

Det er flere steder i spillet det er en plakat med en rød person. Man ser bare deler av overkroppen da. Det er en mystisk figur i en rød kappe, og jeg tipper at det er denne din kamerat har sett.

Skrevet (endret)

vi vet jo ikkje om den ser slik ut, det bilde er tatt ut fra E3 messa, når de hadde demonstrasjon, for alt vi vet så kan de ha forandret plakaten..

Den er iallfall ikkje der lenger..

Endret av Furyfax
Skrevet (endret)
Plakaten ser ut som dette:ruby.jpg

er det noen so vet nøyaktig hvor dette er da? og som har sjekket at plakaten er fjernet?

Og den plakaten er eltt å få øye på om den er i spillet..

Endret av Prebo
Skrevet
selv om den er fra e3, så tror den er fjerna :p

Den er det.

den er meget borte.

quoter du nå og skriver noe med vett i, så får du 1337 postcount. :)

Skrevet
er det noen so vet nøyaktig hvor dette er da? og som har sjekket at plakaten er fjernet?

Ja, det er vel flere tusen som har sjekket det stedet hittil, meg selv inkludert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...