Gå til innhold

Hjelp! Får ikke spilt Halflife2..


Anbefalte innlegg

Hei!! Jeg kjøpte Half life 2 på elkjøp til 299 Kr.. Når jeg kom hjem fant jeg ut at på pakka sto det dvd rom... Driti ut tenkte jeg.. Men fikk låne bærbare pcen av fattern. Der fikk jeg lagd en iso fil og sendt den over på nettverk.. Deretter instalertet jeg på pcen min og det gikk helt fin til jeg skulle spille spillet... Da stod det kan ikke bruke virtual drive... Ps brukte Alcohol 120% sin virtuelle dvd-rom

Hva skal jeg gjøre for og få spilt spillet før jeg får tak i en Dvd spiller...

Hvis ingen tror jeg har kjøpt spillet kommer det bilde om 5 min og avkrefter det..!!

 

Mvh Geir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om han er på et nettverk hvor noen andre er den stolte innehaver av en dvd-rom, så kan han med dvd-rom'n dele den opp, også kan trådstarter bruke den som "sin egen" osv ... blablabla ...

 

Ikke at det er nyttig for han her uansett da men ...

hvordan da ? pappa sitter med en PC uten DVD nemmelig. ¨å jeg med. sp hvordan kan han liksom bruke min ? hva gjør jeg ?

Lenke til kommentar
hvordan da ? pappa sitter med en PC uten DVD nemmelig. ¨å jeg med. sp hvordan kan han liksom bruke min ? hva gjør jeg ?

Høh? Faren din sitter uten dvd - og du med? Har en av dere, eller har ikke en av dere. Ja uansett, det er bare og sette dere i LAN og dele opp dvd-rom drivet. Altså høyreklikke på dvd-stasjonen og velge "deling og sikkerhet" og ta det derfra.

 

Noe sier meg at du kan det her fra før ... :hmm:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Om han er på et nettverk hvor noen andre er den stolte innehaver av en dvd-rom, så kan han med dvd-rom'n dele den opp, også kan trådstarter bruke den som "sin egen" osv ... blablabla ...

 

Ikke at det er nyttig for han her uansett da men ...

hvordan da ? pappa sitter med en PC uten DVD nemmelig. ¨å jeg med. sp hvordan kan han liksom bruke min ? hva gjør jeg ?

"låne" litt forskjellig da! Hva har man fatter`n for? :p

Lenke til kommentar
Høh? Faren din sitter uten dvd - og du med? Har en av dere, eller har ikke en av dere. Ja uansett, det er bare og sette dere i LAN og dele opp dvd-rom drivet. Altså høyreklikke på dvd-stasjonen og velge "deling og sikkerhet" og ta det derfra.

 

Noe sier meg at du kan det her fra før ...

takker. :yes:

 

Ja.. på min PC er det DVD rom. mens på pappa sin er det bre CD rom ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...