Gå til innhold

Kvalm av å spille HL2?

Anbefalte innlegg

Skrevet
liker ikke dette, men om du bytter Field of View (FOV) til 90,,, da blir det jo sånn fisheye følelse blir det ikke? ekke så keen på å bytte standard... vil ha det som det er meningen....

Nah, FOV 90 er det det er på spill som Doom, Quake, Half-Life 1, osv. FOV 75 er zoom, ser utrolig lite til sidene. Må høyere opp enn 90 for at det skal bli fisheye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bra å høre at det er noe å gjøre med det.

Blir helt satt ut av å spille HL2, dritkvalm. Blir blek som et lik og spyr nesten. Men reagerer ikke i det hele tatt på CS:S.

Blir i tillegg kvalm av Halo, Battlefield, og stort sett alle tilsvarende spill. Blir litt frustrert.

Endret av Psalm
Skrevet

Da jeg spilte HL2 for noen dager, ble jeg skikkelig kvalm, det var seint på natta og jeg måtte faktisk legge meg. Men jeg tror det var på grunn av prellen, har ikke skjedd siden.

Skrevet

Aldri blitt kvalm av å spille noe som helst spill...

Sett Hz på skjermen opp på 120 eller noe... så mekker du FPS_amx på over 60 :p (standar er 300)

Jeg får dog vondt i øynene av dårlige CRT'er (sånn alla 70Hz)

Skrevet

Synes bilde /zoomen /fov 75 på hl2 er bra jeg... kan noen poste bilder av både 72 å 90? så vi kan sammenligne.. gidder ikke å skifte enda... uten å ha sett forskjellen... ;)

Skrevet
Synes bilde /zoomen /fov 75 på hl2 er bra jeg... kan noen poste bilder av både 72 å 90? så vi kan sammenligne.. gidder ikke å skifte enda... uten å ha sett forskjellen... ;)

det er et par tastetrykk for å teste, og endre det tilbake..

da får du både sett det og prøvd..!

Skrevet

Tusen, tusen takk!!!! har blitt kvalm jeg med!! trodde det kom av for lite lus + mange kamerasvinginger... Får bare til å spille i ca. 1 time før jeg må ta pause...

Skrevet

forresten.. for å se fps så skriver jeg cl_showfps 1 hver eneste gang jeg starter opp spillet i konsollen.. må jeg gjøre det på fov'en også? eller vil den bli der "forver" ?

Skrevet
forresten.. for å se fps så skriver jeg cl_showfps 1 hver eneste gang jeg starter opp spillet i konsollen.. må jeg gjøre det på fov'en også? eller vil den bli der "forver" ?

Det lurer jeg og på, og en ting til: Hvilken refresh rate kan jeg sette en 15' tft-skjerm?

Skrevet

cl_showfps 1 kan du vel legge i autoexec.cfg (bruk notepad, skriv det inn, lagre fila som autoexec.cfg i hl2/cfg), men fov 90 må du binde til en key eller skrive inn i console hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...