Gå til innhold

hvordan åpne ISO filer?


m-jense3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjsa, ikke mye mer å si. Deamotools er beste løsningen. Isobuster funker også fint om du vil bare ha fatt i filene (men da er det jo ingen garanti for at det fungerer smertefritt om du prøver å bare installere fra filene på harddisken. Mye bedre å emulere med Deamontools).

 

Jeg synes det er verdt å si ifra at moderatorene sikkert vil anse denne posten som å være litt i gråsonen for hva som er tillatt. Det finnes sikkert lovlige spill ISO'er som kan lastes ned, men dette gir lett assosiasjoner som moderatorene ikke liker. Annbefaler at du spør litt mer generellt uten å nevne hva det er og hvor du fikk det fra, så slipper begge parter trøbbel. Bare et vennlig tips =)

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Jeg synes det er verdt å si ifra at moderatorene sikkert vil anse denne posten som å være litt i gråsonen for hva som er tillatt. Det finnes sikkert lovlige spill ISO'er som kan lastes ned, men dette gir lett assosiasjoner som moderatorene ikke liker. Annbefaler at du spør litt mer generellt uten å nevne hva det er og hvor du fikk det fra, så slipper begge parter trøbbel. Bare et vennlig tips =)

Linux lastes ned som .ISO-filer.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er verdt å si ifra at moderatorene sikkert vil anse denne posten som å være litt i gråsonen for hva som er tillatt. Det finnes sikkert lovlige spill ISO'er som kan lastes ned, men dette gir lett assosiasjoner som moderatorene ikke liker. Annbefaler at du spør litt mer generellt uten å nevne hva det er og hvor du fikk det fra, så slipper begge parter trøbbel. Bare et vennlig tips =)

Linux lastes ned som .ISO-filer.

Men Linux er ikke noe spill....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...