TCi Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Skrevet 7. desember 2004 Mm. Har lest enda litt til andre steder og begynner å gå vekk fra den teorien igjen Når du sier at valve har bekrefta det er det jo ikke noe å tenke på mer.. Får bare glede seg til mer materiale dukker opp. Det er bare å holde utkikk... alltid ny informasjon som dukker opp rundt omkring takket være fansen Har ikke vært så aktiv på fansidene i det siste pga. prosjektarbeid og eksamener, men om et par uker så blir det nok litt bedre tid til slikt
Liestöl Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Kan noen forteller meg det dere med når gordon for brekkjernet. Han du for det av seier at du glømte eller mista....husker ikke heilt. Men alså hvis han blei sent 10år fram i tid av g-man. Hvordan fekk Alyx og resten av gjengen brekkjernet og hvorfor sparte dei på det. Virka som om den blei lagra pga. at gordon skulle få det tilbake når han kom tilbake btw. Gordon har kanll grønne auge. G-man har også grønne auge. Det er ikke så veldig mange som har sånne auge. Litt rart at dei "tilfeldig vis" har sånne grønne auge begge to. Dei som har laga spillet har jo planlagt personene veldig mye Og det med hva G-man er, han ser ut som han er veldig sjuk og slapp. Alså ikke at han er sjuk på den måten, men det må da vere en grunn til at han ser sånn ut. Når du ser G-man så ser det ikke ut som han er i en veldig i toppform Endret 8. desember 2004 av Liestöl
asad Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Kan noen forteller meg det dere med når gordon for brekkjernet.Han du for det av seier at du glømte eller mista....husker ikke heilt. Men alså hvis han blei sent 10år fram i tid av g-man. Hvordan fekk Alyx og resten av gjengen brekkjernet og hvorfor sparte dei på det. Virka som om den blei lagra pga. at gordon skulle få det tilbake når han kom tilbake btw. Gordon har kanll grønne auge. G-man har også grønne auge. Det er ikke så veldig mange som har sånne auge. Litt rart at dei "tilfeldig vis" har sånne grønne auge begge to. Dei som har laga spillet har jo planlagt persomene veldig mye Og det med hva G-man er, han ser ut som han er veldig sjuk og slapp. Alså ikke at han er sjuk på den måten, men det må da vere en grunn til at han ser sånn ut. Når du ser G-man så ser det ikke ut som han er i en veldig i toppform G-man er en slags "smoker" fra x-files
stengah Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Må bare nevne 2 ting jeg tenkte på. Mulig det er nevnt før, leste bare til side 11 eller noe før jeg måtte poste.. Det bildet som er nevnt og posta om flere ganger i tråden. http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3167788 Det er høyst usannsynlig at det er G-man på det bildet. Vet ikke om dette er nevnt før i denne tråden, men fyren på bildet, som så mange tror er G-Man, er ikke det egentlig denne karen?: Og han som står rett til venstre for han som er avkrysset på bildet (Breen?) er denne karen: Det er forresten han som snakker med G-Man inne på det rommet i begynnelsen av HL1. Man hører dem snakker gjennom vinduet, men man hører ikke hva dem snakker om. Hvor ble det av han? Ble han drept i HL1? Jeg husker ikke. (beklager hvis det ble litt store bilder)
TCi Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Jeg vet at 3 av de 4 hovedforskerene er: - Eli Vance - Dr. Kleiner - Dr. Rosenberg - ? Noen som kan gi meg navnet på den siste (eller er dette alle)? Jeg er litt usikker på hvordan Dr. Rosenberg såg ut.. noen som husker? Ja..når du nevner det så ligner det veldig på Dr. Breen ja.
stengah Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ja..når du nevner det så ligner det veldig på Dr. Breen ja. Tror du missforstod. Mente at det der er han som er til venstre for han som er avkrysset (og han som er avkrysset er Breen).
TCi Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Skrevet 8. desember 2004 Ja..når du nevner det så ligner det veldig på Dr. Breen ja. Tror du missforstod. Mente at det der er han som er til venstre for han som er avkrysset (og han som er avkrysset er Breen). Ja jeg tenkte på det andre bildet.. men ja det ligner på han.
dimdal Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Barney Calhoun i HL2 sier etter å ha tatt deg med inn på det rommet med den ekle stolen i begynnelsen at han fremdeles skylder deg en øl. Hmm, det fikk meg til å tenke. Han karen som står og banker på døra i HL1, når man kjører forbi med toget, er jo Barney, men litt senere på denne togturen er det en vakt som snakker noe om at dere må ut å ta en øl en gang.. Hvordan kan Barney være på disse to stedene så kort etter hverandre, eller er det en tabbe av Valve? Eller, er dette en scene fra Opposing Force ?
TCi Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Hmm.. syns å huske at det finnes bare en modell av vaktene, så Barney er vel alle sammen
dimdal Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hmm.. syns å huske at det finnes bare en modell av vaktene, så Barney er vel alle sammen Så teit.. Alltid dumt med sånne småfeil spør du meg..
TCi Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Hmm.. syns å huske at det finnes bare en modell av vaktene, så Barney er vel alle sammen Så teit.. Alltid dumt med sånne småfeil spør du meg.. Småfeil og småfeil.... Og det var ingen miss fra Valve sin side, Barney hadde vel ikke en personlighet som var påtenkt da HL kom. Les "The Final Hourse of Half Life" hos Gamespot, godt lesestoff. Og etter det kan du lese "The Final Hourse of Half Life 2" på 26sider
Gunnar_ Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Det er bare barney gjennom hele spillet, men det blir ikke dårligere av det mener jeg. Og Liestöl, det er jo selvsagt ikke samme Crowbar som han brukte i HL1. Det var nok bare en spøk.
Campari Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hmm.. syns å huske at det finnes bare en modell av vaktene, så Barney er vel alle sammen Så teit.. Alltid dumt med sånne småfeil spør du meg.. Småfeil er det nok ikke. I Half-Life hadde man 1 standard sikkerhetsvakt og 4 standard forskere. (De lignet på Eli, på Kleiner, en hadde Einstein-look og så har vi en med mørkt hår) Uansett, jeg runda Half-Life 2 i dag. Skulle gjerne joina diskusjonen når den var på det heteste, men så treig og nøye jeg er når det gjelder å gå gjennom spill (pluss enkelte data-problemer) måtte jeg lese gjennom 20 sider i kveld (Ja, for en måte å bruke lørdagskvelden på). Men jeg håper ikke denne diskusjonen dør ut, selv om det meste som kan besvares har allerede blitt besvart. Likevel kommer jeg med et lite spørsmål. I Half-Life 1 var det to typer intelligente vesener som kom fra Xen, Vourtigans og Alien Grunts. I portal-angrepene som foregår mellom 1'ern og 2'ern flykter jo de førstnevnte Xen-vesene til jorden og allierer seg med menneskene. Hva skjedde med de Alien Gruntsene? Og en liten ting til. Er dere hundre prosent sikre på at G-Man ikke hadde et slags samarbeid med undergrunnen før Gordons ankomst? Vi vet jo at de samarbeider senere, bare se i kapittelet Highway 17 hvor G-Man prater med den Britiske rocket-launcher spesialisten. Det er jo meget risky og putte en ikke-snakkende forsker uten våpen på en helt fremmed sted, hvor han verken kan forklare hva han har gjort eller hvor han kommer fra ved et eventuelt avhør... Det hele hadde vært mye enklere om vår kjære Gordon kunne ha pratet for seg, så hadde vi nok fått svar på mange av spørsmålene vi lurer på. Likevel er det dette som gjør Half-Life spillene til det det er, nemlig all spekuleringen og konspireringen....
sindreskalsykle Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Og en liten ting til. Er dere hundre prosent sikre på at G-Man ikke hadde et slags samarbeid med undergrunnen før Gordons ankomst? Tror ikke det er tilfeldig at G-man "salpp" deg ut akkruatt på barney's vakt nei... men barney visste det nok ikke, tror jeg da...
Campari Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Og en liten ting til. Er dere hundre prosent sikre på at G-Man ikke hadde et slags samarbeid med undergrunnen før Gordons ankomst? Tror ikke det er tilfeldig at G-man "salpp" deg ut akkruatt på barney's vakt nei... men barney visste det nok ikke, tror jeg da... Enig. Barney visste nok ikke noe om Gordons ankomst, men G-Man hadde nok forhørt seg om at Barney hadde vakt da. Så dette tyder på et samarbeid mellom undergrunnen og G-Man...
Proidiv Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 The story: http://fragfiles.org/~hlstory//timeline.htm
SkyMarshall Arts Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) The story: http://fragfiles.org/~hlstory//timeline.htm Why did G-Man give Gordon this assignment? Good question. The way things are going, I believe that G-Man is an agent of an interstellar rebel alliance (assuming a human form), seeking to try to break down the ruthless Combine empire, an empire which I believe existed far before the events of HL1. This rebel force has incredible technology to be able to control teleportation in the way G-Man does. Perhaps he realizes that Gordon Freeman is the only one who can defeat the Combine empire, and keeps him on call for this sort of thing. You have to remember, Gordon also freed a different race: the Xenians. So this is the second big blow Gordon's struck against the Combine. The funny thing is, he doesn't even realize it. I do not believe that G-Man is Gordon Freeman from the future. Bra historie, og den beste forklaringa på G-Man hittil. "Good job! Marc Laidlaw pointed this out to me as being pretty darn accurate for the most part." - Gary McTaggart (Valve) Så da er det vel for det meste sant også da! Gleder meg til HalfLife 3 Endret 13. desember 2004 av SkyMarshall
co2 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) dette er Dr.Rosenberg, som du redder og flykter sammen med i Blueshift Rosenberg Andre forskere er Walter og Simmons som også er med deg i Blueshift Walter Endret 13. desember 2004 av co2
henbruas Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 dette er Dr.Rosenberg, som du redder og flykter sammen med i BlueshiftRosenberg Andre forskere er Walter og Simmons som også er med deg i Blueshift Walter Rosenberg så litt rar ut...
asad Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 dette er Dr.Rosenberg, som du redder og flykter sammen med i BlueshiftRosenberg Andre forskere er Walter og Simmons som også er med deg i Blueshift Walter Rosenberg så litt rar ut... ja...passa ikke helt inn liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå