Gå til innhold

Half Life 2 story'en *spoilers*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har en god forklaring på hvorfor det står Black Mesa på genseren til Alyx ?

Trodde hun hatet det området ?

Eller er det et av de mange trådene som skal gjøre oss "blinde", på hva som foregår ?

Sender med et bilde, men det kommer ikke helt klart frem på det, men vennligst se på Damen neste gang.

MvH

WB

Skrevet
Noen som har en god forklaring på hvorfor det står Black Mesa på genseren til Alyx ?

Eller er det et av de mange trådene som skal gjøre oss "blinde", på hva som foregår ?

Sender med et bilde, men det kommer ikke helt klart frem på det, men vennligst se på Damen neste gang.

MvH

WB

Hvor står det Black Mesa?

Skrevet

MvH

WB

På hettegenseren, rett under logoen.

La merke til det da jeg spilte jeg også.

Skrevet

MvH

WB

På hettegenseren, rett under logoen.

La merke til det da jeg spilte jeg også.

Greier ikkje se det på det bildet.

Skrevet (endret)

har nettopp kommet igjennom HL2 (betre seint en aldri) Har lest noen av de ville teoriene deres. Må si de er meget fasinerende. Det ned at Gordon er Gman er jo ganske artig. Og de med at Gman kan stoppe tide osv. kanskje Gordon er The One som i matrix :!: The modern mesias. Men det kan også være at Gman er far til Gordon. Som i "Gordon I am your father*deep breath*"

Men viss jeg må vente i 5 år for å få nytt kapittel. Det er som å vente i en evighet.

Uansett så har kanskje ikke valve tenkt så mye på historien. så når fans sier at det er slik og slik og det høres ganske genialt ut. Så utaler de bare "ja selvfølgelig var det slik vi tenkte det." mens de egentlig tenker. "hvorfor tenkte ikke vi på det?"

HL2 er noe av det beste jeg har spilt. Satser på en tidlig expansion og mange kule mods.

Angående den overaskelsen valve skal komme med sammen med patchen. Kanskje det er snakk om en multiplayer del i HL2 :eek::eek::eek::eek:

Jeg vet ikke hvor mye av dette som er blitt sagt før. For jeg gadd ikke lese igjennom hele tråden på 19 sider

Endret av Bromlexl
Skrevet (endret)

Håper ikke toppicen her er lagt helt død. Mye artig diskusjon her.

Legger ved et bilde som jeg syntes var litt spesielt. Fra Route Kanal.

post-169-1102103615_thumb.jpg

Endret av Arne And
Skrevet
Håper ikke toppicen her er lagt helt død. Mye artig diskusjon her.

Legger ved et bilde som jeg syntes var litt spesielt. Fra Route Kanal.

Merkelig bilde. Hva skal det forestille?

Skrevet

caste -[religion] kaste, klasse, stand, arvelig samfunsklasse

kanskje noe med det. han har jo mistet klassen sin, var jo engang et menneske. Nå er det sikkert menneske som har laget det, og ikke combine, ettersom de ikke flyr rundt og lager grafitti. eller tar jeg feil..

Skrevet

Må bare nevne 2 ting jeg tenkte på. Mulig det er nevnt før, leste bare til side 11 eller noe før jeg måtte poste..

Det bildet som er nevnt og posta om flere ganger i tråden.

http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3167788

Det er høyst usannsynlig at det er G-man på det bildet. Bildet viser jo også gordon. Om g-man var på bildet vil det tilsi at Gordon kjenner G-man eller iallefall har møtt og sett g-man før.. (de jobbet sammen) Det får jeg ikke til å stemme.. g-man nevnet aldri noe om det.. Og Gordon, vel. "He's a man of few words"

En annen ting jeg tenkte på var når g-man sier: "I do apologise for what seems like an arbitrary imposition.. Dr. Freeman... I trust it will all make sense to you in the course of.... well I'm really not in the liberty to say. "

Det får meg til å støtte teorien om at G-man og Gordon Freeman er en og samme mann. Det er klart Gordon vil skjønne alt om en stund om han blir til g-man..

Og det med "Wake up and smell the ashes" i begynnelsen er vel bare et slags hint til at Gordon våkner opp igjen fra asken akkurat som en viss ildfugl man kjenne fra andre myter..

Skrevet

Kan jo heller hende at han som er visket ut på bildet, er Dr.Breen da. Og at de har rissa ham ut pga. at de ikke ordker oppsynet på den diktator-rævva hans inne i labben deres. Det må jo ikke være stort mer komplisert enn det...

Skrevet

Mener ikke han som er rissa ut. Det er jeg enig i er Dr. Breen. Var det ikke noen som mente de så g-man på bildet? Nederst til høyre feks.. Ligner litt, men kan ikke være ham..

Skrevet
Det er høyst usannsynlig at det er G-man på det bildet. Bildet viser jo også gordon. Om g-man var på bildet vil det tilsi at Gordon kjenner G-man eller iallefall har møtt og sett g-man før.. (de jobbet sammen) Det får jeg ikke til å stemme.. g-man nevnet aldri noe om det.. Og Gordon, vel. "He's a man of few words"

En annen ting jeg tenkte på var når g-man sier: "I do apologise for what seems like an arbitrary imposition.. Dr. Freeman... I trust it will all make sense to you in the course of.... well I'm really not in the liberty to say. "

Det får meg til å støtte teorien om at G-man og Gordon Freeman er en og samme mann. Det er klart Gordon vil skjønne alt om en stund om han blir til g-man..

Nei, Gordon og G-man er to forskjellige personer. Det har Valve bekreftet. G-man er ikke på det bildet nei. Han ble først sett på Black Mesa da Gordon kom dit. Så G-man visste at ting ville skje.

"I trust it will all make sense to you in the course of... well I'm really not in the liberty to say."

Tror her at han sier det som det er, at han ikke har tillatelse å si noe. Noe som kanskje tyder på at G-man også har en sjef....

Skrevet

Mm. Har lest enda litt til andre steder og begynner å gå vekk fra den teorien igjen ;) Når du sier at valve har bekrefta det er det jo ikke noe å tenke på mer.. Får bare glede seg til mer materiale dukker opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...