Gromle Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 En liten ting jeg lurer på bare. Spiller foregår fordet meste i City 17, som er i øst-europa. Hvordan havner man så da plutselig i Black Mesa som er i USA? Er det noe muffens der, eller har jeg bare missa noe?
colakork Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 det heter black mesa east... en annen del av black mesa... ville vel tro at de ikke holdt til bare på et sted...
Tobe__ Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Vet ikke om noen har påpekt dette før. Men hvertfall, hvordan visste Barney at Gordon kom til City 17 akkurat på det tidspunktet? Vi hører jo noen snakke om City 14, så regner med at det finnes byer fra City 1 til over 17 osv. Var dette ren tilfeldighet, eller er bare Barney jævlig god til å gjette? Noe som var enda merkeligere, var jo at han var forberedt på at Gordon kom, siden han hadde stjålet seg en Combines drakt å greier. Så noen må jo ha informert ham om at Gordon skulle komme. Vil det si at Barney jobber for samme "organisasjon" som G-Man? For du ser jo at alle andre blir overrasket over at Gordon kommer (Alyx, Eli osv) mens for Barney var det jo største selvfølge at Gordon kom akkurat på det tidspunktet.. Hmm..
chokke Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Vet ikke om noen har påpekt dette før. Men hvertfall, hvordan visste Barney at Gordon kom til City 17 akkurat på det tidspunktet? Vi hører jo noen snakke om City 14, så regner med at det finnes byer fra City 1 til over 17 osv. Var dette ren tilfeldighet, eller er bare Barney jævlig god til å gjette? Noe som var enda merkeligere, var jo at han var forberedt på at Gordon kom, siden han hadde stjålet seg en Combines drakt å greier. Så noen må jo ha informert ham om at Gordon skulle komme. Vil det si at Barney jobber for samme "organisasjon" som G-Man? For du ser jo at alle andre blir overrasket over at Gordon kommer (Alyx, Eli osv) mens for Barney var det jo største selvfølge at Gordon kom akkurat på det tidspunktet.. Hmm.. det med city 14 er han ene som sier og at han håpet de slapp unna dr breen i city 14, med andre ord han har vært der og
Tobe__ Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Vet ikke om noen har påpekt dette før. Men hvertfall, hvordan visste Barney at Gordon kom til City 17 akkurat på det tidspunktet? Vi hører jo noen snakke om City 14, så regner med at det finnes byer fra City 1 til over 17 osv. Var dette ren tilfeldighet, eller er bare Barney jævlig god til å gjette? Noe som var enda merkeligere, var jo at han var forberedt på at Gordon kom, siden han hadde stjålet seg en Combines drakt å greier. Så noen må jo ha informert ham om at Gordon skulle komme. Vil det si at Barney jobber for samme "organisasjon" som G-Man? For du ser jo at alle andre blir overrasket over at Gordon kommer (Alyx, Eli osv) mens for Barney var det jo største selvfølge at Gordon kom akkurat på det tidspunktet.. Hmm.. det med city 14 er han ene som sier og at han håpet de slapp unna dr breen i city 14, med andre ord han har vært der og Ja, det vet jeg. Men det var egentli ikke det som var poenget her. Jeg kommenterte det kun for å påpeke at det finnes flere byer enn kun City 17, så det var rart at Barney visste nøyaktig hvor og når Gordon kom.
TCi Skrevet 25. november 2004 Forfatter Skrevet 25. november 2004 Ja, det vet jeg. Men det var egentli ikke det som var poenget her. Jeg kommenterte det kun for å påpeke at det finnes flere byer enn kun City 17, så det var rart at Barney visste nøyaktig hvor og når Gordon kom. Barney visste ikke at Gordon kom på det tidspunktet. Han bare kom over han sikkert da han sjekket sikkerhetskameraene til togstasjonen.
ZlummGlumm Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 (endret) Vet ikke om noen har påpekt dette før. Men hvertfall, hvordan visste Barney at Gordon kom til City 17 akkurat på det tidspunktet? Vi hører jo noen snakke om City 14, så regner med at det finnes byer fra City 1 til over 17 osv. Var dette ren tilfeldighet, eller er bare Barney jævlig god til å gjette? Noe som var enda merkeligere, var jo at han var forberedt på at Gordon kom, siden han hadde stjålet seg en Combines drakt å greier. Så noen må jo ha informert ham om at Gordon skulle komme. Vil det si at Barney jobber for samme "organisasjon" som G-Man? For du ser jo at alle andre blir overrasket over at Gordon kommer (Alyx, Eli osv) mens for Barney var det jo største selvfølge at Gordon kom akkurat på det tidspunktet.. Hmm.. Kanskje G-man satt gordon i akuratt den byen fordi det var mange kjente der(bl.a barney)... Og at han viste at barney kom tell å se han. Og husk at barney på en måte har en sikkerhets post som CP i C17, så han har sikkert kontroll over kameraer og sånn. Endret 25. november 2004 av ZlummGlumm
colakork Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Vet ikke om noen har påpekt dette før. Men hvertfall, hvordan visste Barney at Gordon kom til City 17 akkurat på det tidspunktet? Vi hører jo noen snakke om City 14, så regner med at det finnes byer fra City 1 til over 17 osv. Var dette ren tilfeldighet, eller er bare Barney jævlig god til å gjette? Noe som var enda merkeligere, var jo at han var forberedt på at Gordon kom, siden han hadde stjålet seg en Combines drakt å greier. Så noen må jo ha informert ham om at Gordon skulle komme. Vil det si at Barney jobber for samme "organisasjon" som G-Man? For du ser jo at alle andre blir overrasket over at Gordon kommer (Alyx, Eli osv) mens for Barney var det jo største selvfølge at Gordon kom akkurat på det tidspunktet.. Hmm.. barney visste jo ingenting... du veit når du blir tatt bilde av helt i starten etter å ha gått ut av toget... der kan være... eller når du skal gjennom porten og kameraet stanser deg, der kan det være... barney er jo stasjonert i city17 fordi der er hjemmestedet til dr.Breen, som han så vel forklarer under hele første brett... han liker city17 best, slik er Breen... Barney forteller deg også at han har arbeida unercover i mange mnd, og kan snart bli bøsta fordi han ikke oppfyller "beating-quote" som er normalt (virka det som) blant the combines... opg når han prater med rosenberg på tv'en sier han: "look who i found!, he was just about to board the train to nova prospekt!" .....oh freeman, its you! my hero! tralalala! osv... tror nok ikke det var planlagt, men mere veeeeldig tilfeldig... :!: MvH Daniel
Gunnar_ Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 (endret) Angående hva soldatene egentlig er: Og som noen tidligere har nevnt er det trolig combine propaganda. EDIT: Altså at combine er den neste naturlige evolusjon av mennesket. Endret 25. november 2004 av Gunnar_
Vt-iversen Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 (endret) Dærsken! Hvis det hadde vært en half-life bok, skulle jeg gjerne likt å lese den! Half-Life 2: Raising the bar (Amazon) Clicky-clicky.. Takk så mye, Hidden! Jeg har bestilt boka. Vet ikke om jeg får akkurat det jeg forventer, men vil nok digge den uansett tror jeg. Sikkert mye interessant info, da den inneholder: ·Unprecedented access behind Half-Life and Half-Life 2 ·A forward by Valve founder Gabe Newell ·Hundreds of art, design, preproduction, and other art pieces crammed into the book ·Over a dozen key members of Valve's staff interviewed ·Officially approved by Valve ·Behind City 17 and other locations ·The development of the Source engine ·A rogue's gallery of beasts, characters, and monstrosities ·Key weapons development revelations ·A tour of many of the game's locations, from inception to completion ·Filled with art, screens, and anecdotes from the Valve team Hardcover: 288 pages Publisher: Prima Games (November 23, 2004) ISBN: 0761543643 Product Dimensions: 11.0 x 8.7 x 0.8 inches Shipping Weight: 2.7 pounds. Amazon.com Sales Rank in Books: #288 Gjenstår å se! Endret 26. november 2004 av Vt-iversen
Vt-iversen Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jeg tror ikke jeg kan komme med noe konstruktivt inn i denne diskusjonen, da alt ser ut til å være dekket. Mye bra her inne. Dærsken! Hvis det hadde vært en half-life bok, skulle jeg gjerne likt å lese den! Half-Life Hehe... Boken heter visstnok Half-Life. Men den inneholder bla. dette: "When Amanda's family is killed in a car crash near Chicago( ), she must reluctantly move in with Jeff Kipling, an attractive young..." Så jeg tror ikke det er samme historie. Det er forresten 1792 bøker hos Amazon.com som inneholder ordene half og life.
Bear^ Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Vet ikke om noen har påpekt dette før. Men hvertfall, hvordan visste Barney at Gordon kom til City 17 akkurat på det tidspunktet? Vi hører jo noen snakke om City 14, så regner med at det finnes byer fra City 1 til over 17 osv. Var dette ren tilfeldighet, eller er bare Barney jævlig god til å gjette? Noe som var enda merkeligere, var jo at han var forberedt på at Gordon kom, siden han hadde stjålet seg en Combines drakt å greier. Så noen må jo ha informert ham om at Gordon skulle komme. Vil det si at Barney jobber for samme "organisasjon" som G-Man? For du ser jo at alle andre blir overrasket over at Gordon kommer (Alyx, Eli osv) mens for Barney var det jo største selvfølge at Gordon kom akkurat på det tidspunktet.. Hmm.. Barney viste ingen ting om at Gordon kom, han så tilfeldigvis at Gordon kom av toget, og fikk han redet unna combine soldatene i tide. Så kontaktet han Dr Kleiner, som fortalte Alyx at Gordon var kommet. Ingen av de var klar over at Gordon kom. Det at Barney hadde den combine drakten var fordi han jobbet som spion for undergrunds bevegelsen, for å holde øye med soldatene. Den som er mest mystisk her er G-Man, hvorfor plantet han Gordon akkurat på det toget, jo, for å hjelpe ALyx & CO å ta fra Dr Breen makten kanskje, og slå av strømmen på den Dark fusion reactor som styrer de entangel devices i byen. Blir bare ren spekulasjon faktisk. Ironisk nok så spionerer Barney på combine styrkene, mens Dr Mossman spionerer på de
henbruas Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Vet ikke om noen har påpekt dette før. Men hvertfall, hvordan visste Barney at Gordon kom til City 17 akkurat på det tidspunktet? Vi hører jo noen snakke om City 14, så regner med at det finnes byer fra City 1 til over 17 osv. Var dette ren tilfeldighet, eller er bare Barney jævlig god til å gjette? Noe som var enda merkeligere, var jo at han var forberedt på at Gordon kom, siden han hadde stjålet seg en Combines drakt å greier. Så noen må jo ha informert ham om at Gordon skulle komme. Vil det si at Barney jobber for samme "organisasjon" som G-Man? For du ser jo at alle andre blir overrasket over at Gordon kommer (Alyx, Eli osv) mens for Barney var det jo største selvfølge at Gordon kom akkurat på det tidspunktet.. Hmm.. Barney viste ingen ting om at Gordon kom, han så tilfeldigvis at Gordon kom av toget, og fikk han redet unna combine soldatene i tide. Så kontaktet han Dr Kleiner, som fortalte Alyx at Gordon var kommet. Ingen av de var klar over at Gordon kom. Det at Barney hadde den combine drakten var fordi han jobbet som spion for undergrunds bevegelsen, for å holde øye med soldatene. Den som er mest mystisk her er G-Man, hvorfor plantet han Gordon akkurat på det toget, jo, for å hjelpe ALyx & CO å ta fra Dr Breen makten kanskje, og slå av strømmen på den Dark fusion reactor som styrer de entangel devices i byen. Blir bare ren spekulasjon faktisk. Ironisk nok så spionerer Barney på combine styrkene, mens Dr Mossman spionerer på de Hvem er egentlig dr. Mossman? Har sett henne men hvem er hun egentlig?
henbruas Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 En liten ting jeg lurer på bare. Spiller foregår fordet meste i City 17, som er i øst-europa. Hvordan havner man så da plutselig i Black Mesa som er i USA? Er det noe muffens der, eller har jeg bare missa noe? Dro man fra øst-europa til USA på en båt gjennom sumpene? Var det vikrelig så langt? :!: Det virker ikkje særlig realistisk
Bear^ Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hvem er egentlig dr. Mossman? Har sett henne men hvem er hun egentlig? Det hun dama som møter deg i luftslusa på Black Mesa east, som Alyx ikke helt liker. Skjønner henne godt, dama var irriterende å høre på
henbruas Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hvem er egentlig dr. Mossman? Har sett henne men hvem er hun egentlig? Det hun dama som møter deg i luftslusa på Black Mesa east, som Alyx ikke helt liker. Skjønner henne godt, dama var irriterende å høre på Det vet eg men hva gjør hun og hvem er hun?
Bear^ Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hvem er egentlig dr. Mossman? Har sett henne men hvem er hun egentlig? Det hun dama som møter deg i luftslusa på Black Mesa east, som Alyx ikke helt liker. Skjønner henne godt, dama var irriterende å høre på Det vet eg men hva gjør hun og hvem er hun? Hun jobber for Dr Vance og hjelper han med forskningen. Man vet ikke så forferdelig mye om hun, annet enn at hun jobbet på Black Mesa, og snaker tydeligvis veldig mye om at det skulle være hun som hadde vært i testkammeret den dagen. Gudskjelov at hun ikke var det, Half-Life med Dr Judit Mossman
henbruas Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Hvem er egentlig dr. Mossman? Har sett henne men hvem er hun egentlig? Det hun dama som møter deg i luftslusa på Black Mesa east, som Alyx ikke helt liker. Skjønner henne godt, dama var irriterende å høre på Det vet eg men hva gjør hun og hvem er hun? Hun jobber for Dr Vance og hjelper han med forskningen. Man vet ikke så forferdelig mye om hun, annet enn at hun jobbet på Black Mesa, og snaker tydeligvis veldig mye om at det skulle være hun som hadde vært i testkammeret den dagen. Gudskjelov at hun ikke var det, Half-Life med Dr Judit Mossman Hun hadde løpt livredd tilbake etter det første alienet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå