Gå til innhold

[GTA]*SPOILER* en vanvittig stilig sak!


Anbefalte innlegg

Er ikke sikker på om det er mulig å finne den noen plass, men jeg satte en spoiler warning på emnetittelen for sikkerhets skyld.

 

En kompis av med fant en litt stilig kode på nettet som spawner en JETPACK på ryggen til CJ! Man kan ta den av og på som om det var et kjøretøy, og man kan fly laaangt opp, springe vanvittig fort og står stille/dodge i lufta eller på bakken med den. (jaja, koder er for pyser osv) Jeg synes iallefall den var vanvittig tøff!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke si at det er en spoiler å si at det finnes en kode som spawner jetpack'en. Men den er en ganske overraskende vri i Black Project missionet så det kan kanskje ødelegge for noen.

 

Selv så venta jeg egentlig å finne en alien eller noe lignende (flying saucer) men jetpacken var absolutt verdt bryet med å hente den!

Lenke til kommentar

ok... jeg har ikke kommet så langt, men jeg satte som sagt spoiler fordi jeg gjorde _veldig_ store øyne når jeg så den... ville ikke ødelegge den overraskelsen for andre, i tilfelle den var seinere i spillet.

 

Hvilket den tydseligvis var. Har ikke kommet til blackproject missionet ennå...

Lenke til kommentar
Gah, bruk av koder første gangen du spiller gjennom spillet er jo lame :roll:

Man får jo bedre spillopplevelse, hvis man ikke bruker koder...Koder er jo for tapere som ikke kan gjøre noe..og husk man kan ikke få 100% når man bruker koder :D...så det gjelder å spille den "streite" måten..

Så sant så sant.

Etter at du har fullført spillet, gjort alle missions og lignende, DA kan det derimot være artig å bruke koder, når man bare skal chille rundt allikevel. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...