Gå til innhold

HL2 og mangel på dvd rom:/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør jeg? har kjøpt speltet, men fann ut at de va dvd.. :(

Har klart å innstalere spelet gjennom nettverk fra en annen pc som har dvd rom, men klare ikke å køyre de på min egen pc :no:

 

edit: skriveleif..

Kan du ikke bare låne DVD-Rom'en fra den andre maskinen og inst. for så å sette den tilbake igjen.. da kan du spille :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva er det dere prater om? Jeg får spilt uten platen i drevet.

 

Det sier seg selv at det skal være slik. Husk at mange laster ned fra steam, og må man ha en DVD-rom blir det litt for dumt.

 

Til trådstarter... Få kompisen din til å dele DVD-romen sin i nettverk sammen med deg og installer spillet. Så aktiverer du det via steam.

 

Jeg ser at du har fått installert det men synes det er rart det ikke virker. Hvis du kjøper det på DVD så kan det hende at det er en ekstra beskyttelse som gjør at det ikke virker...

 

Edit: Kanskje nøkkelen må aktiveres mot en "skjult" kode på plata (som bekrefter originalspill) og steam samtidig?

 

Edit2: Kanskje du må aktivere spillet mens plata står i kompisen dins DVD-rom, har du prøvd det?

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

som sagt har jeg kjøpt meg hl2... men instalasjonen er bugga.. får opp error midt i setupen.. det står: error 1334, the file "base_source_shared_sounds.gcf" cannot be installed

because the file cannot be found in cabinet file "HL24.cab. this could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package... går det an å laste ned hl2 fra steam.. å bruke den keyen som jeg har? :ermm: vil spille!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...