Gå til innhold

Gi din mening om Half-life²

Samlet karrakter til Half-life²  

66 stemmer

1. 1. Samlet karrakter til Half-life²

• 9,6 -10
      39
    • 9 - 9,5
      13
    • 8,6 - 8,9
      7
    • 8 - 8,5
      1
    • 7,6 - 7,9
      0
    • 7 - 7,5
      2
    • 6,6 - 6,9
      0
    • 6 - 6,5
      0
    • 5,6 - 5,9
      0
    • 5 - 5,5
      1
    • Dårlig
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Pls ikke spam denn posten, lag en post der du beskriver å gir poeng, du kan bruke terningkast , % eller hva som måtte passe deg, poenget er at du legger in 1 anmeldelse av spillet som alle kan lese.

Jeg velger å gi % i disse kategoriene, forholdet er andre spill på markede i dag, mange anmlerldere bruker utregning ut i fra det perfekte, noe som blir helt feil. Det er ut i fra det som er mulig å få sammenlignet med av det som er på markedet i dag som gjelder.

Grafikk: 100%

lyd: 100%

atmosfære: 100%

VArighet\frihet 90%

Til dags dato har jeg ikke sett så bra grafikk som flyter så bra, jeg ble sugd rett inn i spillet og det føles "ekte" på en helt ny måte. Musikken er genial å trykker på de rette stedene for å få deg helt gira. På minus siden er det litt for opplagt hvilken vei du må ta å varigheten skall være kort (mange har runnet de alleredet på 12 tim på hard, er ikke ferdig selv, så tar dette med en klype salt så lenge). Men setter varigheten nesten på topp fordi cs:source kommer jeg til å spille til neste jul å beyond, fantastisk

Totalt 100% fordi dette er det beste du får i dag, ergo full pott :w00t:

Endret av simalarion
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grafikk 9/10 har sett det bedre! :p

Gamlay 10/10 dette er bare så rått :D

Varighet 7/10 rett og slett for kort spill men tåler mange gjennsyn i hvert fall av meg!

Skrevet

Half-Life er etter min mening et spill du kan spille om og om igjen uten å bli lei. Dette grunnet fysikken og grav gunnern som du får forholdsvis tidlig i spillet. Grafikken er også imponerende god, og Valves bruk av 3D skyboxes kommer utrolig godt frem, du får følelsen av at det virkelig er en stor by.

Lyden er også super, og får virkelig frem stemningen i spillet. Musikken er heller ikke værst, og fyller på med stemning der det trenges, og spiller ikke der den ikke trenges, mesterlig utført av valve der.

Desverre lider HL2 av en del "fødsels feil" i blant annet fysikken. Pluss at vannet enkelte ganger ser ut som kvikksølv på enkelte plasser. Men dette er små feil som jeg tror kommer til å bli rettet på ettersom ukene går.

Grafikk: 10/10

Lyd/Musikk: 10/10

Atmosfære: 10/10

Varighet: 8/10

Det er begrensninger over hvor lenge du kan spille et spill, dog enn så bra det er, men det er likevell en soleklar 10/10, top score fra min siden.

Half-Life 2 klarer i dag det som Half-Life klarte i sin tid, å holde meg klistra til PC skjermen lengre enn hva som er bra for et normalt menneske (tror jeg er normal da).

Om dere ikke har Half-Life 2, ikke nøl. Har du 400 spenn liggende og du ikke aner hva du skal gjøre, kjøp Half-Life 2.

Skrevet (endret)

Laget en poll.

Grafikk: 9,2

lyd: 10

atmosfære: 9,1

VArighet\frihet: ?

Litt skuffet over enkelte texturer. Ellers et underholdene spill :)

Endret av Gef
Skrevet

Engasjerende

Dårlig AI, motstanderne er jo stokk dumme og veldig forutsigbare.

Veldig fin atmosfære i spillet

Grafikken er meget bra men ikke den beste jeg har sett

For kort, men det er jo haugesvis av modder på gang pluss cs og dod

For linjært

Ikke spesiellt nyskapende/innovativt

Burde vært flere monstre/motstandere

Burde vært enda større mulighet til å manipulere/påvirke omgivelsene. Feks er det noen trebjelker som kan knuses med brekkjern mens andre er immune.

Definitivt et av mine favoritt spill ----> 7.5 av 10. (har enda til gode å finne et spill som er verdt mer enn 8/9)

Skrevet

Grafikk: Super

lyd: Super

atmosfære: Super

Varighet\frihet: Varighet, ufyselig lenge pga Steam. Frihet - vel, igjen hemmes til de grader av Steam.....

HL2 er et ypperlig spill, som blir totalt ambutert og vingeklippet av Steam. Det er til å gråte av...

Skrevet

Det mest gjennomførte FPS spillet noensinne. Hver bane er utrolig godt designet og ser ut som om det er tatt fra virkeligheten.

Grafikk: 9.5

Gameplay: 10

Lyd: 9.5

Varighet: 9.0

Totalscore: 9.6

Gjest medlem-19530
Skrevet

dette spillet suger fordi det er så bugga.det vil ikke engang starte.valve burde skamme seg :mad:

Skrevet
dette spillet suger fordi det er så bugga.det vil ikke engang starte.valve burde skamme seg :mad:

Hadde det vært en bug ville nok mange andre slete med det samme. Jeg kan derimot ta meg tid til å klage på installasjon og resten av opplegget. At det har internett som minimskrav synes jeg bare er teit. Alle får ikke spillt spillet, men installeringen (unlocking files) tar opptil 15-20 minutter etter at spillet er installert.

Skrevet

Må bare si noe om de som har valgt de to siste valgene...

Hva er det dere egentlig tenker med? Dersom dere mener at HL2 er et elendig spill så vet dere ikke hva kvalitete er for noe. Et mer gjennomført spill skal dere lete lenge etter.. faktisk så lenge som til 1998.

Men dersom de som valgte det bare gjorde det for å "tøffe" seg eller ødelegge, så heller finn dere et annet sted å poste. Tragisk at det finnes slike folk :no:

Skrevet

Jeg er ca. halvveis i spillet, så har ikke et fullt inntrykk enda. Men hittil er det som følger:

Grafikk: 100% (det beste jeg har sett noensinne. Variasjon og arkitektur)

Lyd: 100% (Særlig ambient lydene er geniale. Herlig stemning)

Gameplay: 100% (Skikkelig variert, og mye bedre enn HalfLife 1)

Atmosfære: 100% (Man lever seg skikkelig inn, og mister totalt tidsbegrep)

Historie: 100% (GENIALT engasjerende - digger det så hardt)

Total Score: 110% :w00t:

Skrevet

gir det 90-95%

grafikken og ellers var super-duper :D men det er storyen som er viktigst for meg, og der halter spillet litt.

Har netopp runna spillet. og synes at man får vite for lite om hva som skjer og har skjedd.. etter 1'ern fikk man en ganske "klar" slutt. Jeg satt ikke igjen med masser av spørsmål. men etter HL2.. :roll: har liksom ikke lyst å vente _for_ lenge på oppfølgeren for å få svar på alt..

Skrevet (endret)

Må slenge meg på her, synes så langt det er utrolig bra. sendte mail til Rune i VG i stad og spurte hva han synes var best av Halo2 og HL2 og han likte HL2 best, klarte ikke å legge det fra seg sa han..(han synes det og HL2 er de to beste fpsene) nå har jeg fått phys gun og det er GENIALT! :w00t: kan ikke si hvor hardt jeg digger dette spillet, Valve = :w00t:

:love: HL² :love:

Endret av 2mass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...