Gå til innhold

Hvilke ringetoner bruker du?

LtdEdFred

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann

Av en eller annen grunn fikk jeg sånn trang til å vite hva slags lyd det kommer ut av faktisk mobilinteressertes telefoner når de ringer. Spørsmålet står i emnetittelen. Legg gjerne ved hvilken telefon det dreier seg om og filtype (midi, amr, mp3...) :woot:

Selv har jeg Metallica - The Call of Ktulu i fire kanalers midi format (takk for den Nokia 6610 :no:), men de byttes ganske ofte med andre jeg har liggende på telefonen.

Edit: Oppdatert!

Endret av Baltazar
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På Nokia 6610i bruker jeg jaa9&OnkelP med kjendisparty :p

På SE P800 bruker jeg en fra jamba ( :wallbash: ) men husker ikke hvilken

på Nokia N-gage bruker jeg "fuck her gently" - mp3 format ;)

edit: skrivefeil!

og foresten hvor får jeg tak i de ringentonene: det ringer hallo det ringer osv. og den purken å alle de :)

Endret av Big-Boy
Skrevet (endret)

Trond Viggo Torgresen - Hjalmar :D

Sangen fra 1 Ubesvart Anrop

Eric Prydz - Call on me

EDIT: Alle i mp3

Endret av Mr.fungus
Skrevet
Bruker Star Wars Theme på min SE T610.

Men hvordan får dere til å bruke Wav og mp3 på N-Gage :hmm:

Overførte til mobilen med nokia pc suite, åsså finner du låta og trykker valg (tror jeg, er joku som skiftet til meg sist har ikke prøvd selv :p ) mn på valg eller instillinger for skjerm bilde og alt sånn så har du iallefall mulighet til og bruke mp3 filen som ringe tone ;) jeg skal skjekke alt etterpå så skriver jeg stepbystep :yes:

Skrevet

Bruker Pulp Fiction theme akkurat nå.

De jeg kunne tenke meg er:

Imperial march

Kill Bill (den litt rare sangen jeg ikke husker navnet på)

Mulholland drive themen

Monkey Island 1 theme

Den siste finner jeg ikke noe sted :no:

Skrevet

Har en innspilling av fetteren min som skriker "det ringer, det ringer" mange ganger (inspirert av ringetonen av han svenske som også skriker "det ringer, det ringer"). Denne er i .amr-format. En gang i blant bruker jeg også et klipp fra yndlingslåta Daft Punk - One More Time :love: Denne er i mp3-format.

Skrevet
og foresten hvor får jeg tak i de ringentonene: det ringer hallo det ringer osv. og den purken å alle de :)

Tenker du på han svenske som skriker "det ringer, det ringer" blant masse forskjellige ringelyder? Den har jeg... Send PM hvis du vil ha den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...