xvis Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Har en 'gammel' Shuttle SS51G med originial strømforsyning (200W). Jeg ønsker å bytte ut skjermkortet (GeForce4 Ti4400), med et mer HL2-vennlig kort. Har tenkt på et GeForce 6600GT, men ser at de trekker over 100W!!!! Jeg trenger å vite følgende: Vil jeg få plass til et moderne kort ala 6600GT i kabinettet? Vil jeg måtte bytte strømforsyning? Om jeg må bytte strømforsyning, hva er beste opsjon: Internt eller eksternt? Gjerne en link til nettbutikk/produsent etc. Har sett flere diskusjoner rundt dette med strømforsyninger til Shuttle, og ser at eksterne strømforsyninger nevnes avogtil. Men jeg har ikke sett linker/illustrasjoner på hvordan dette gjøres. Brukes det en ordinær strømforsyning for pc'er, eller er det snakk om strømforsyninger som er designet for å stå utenfor et kabinett? Annen hardware i boksen min: P4 2.4GHz 1 GB RAM 160 GB disk 1 DVD brenner. Audigy lydkort.
radivx Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Jeg er ikke helt sikker... Men tror kanskje det kan bli litt trangt om du finner en versjon av GT som har en syk kjøleribbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå