Gå til innhold

Spille HL2 og CS:S uten dvd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oki nå er jeg veldig forvirret her. Dere sier at dere ikke kan spille CS-Sorce uten DVD plata i DVD-rommen.

Rart! :dontgetit:

 

Jeg har kjøpt spillet fysisk på en DVD plate. Instalerte både HL-2 og CS-sorce og begge funker uten platen i DVD-rommen! :!: Er jo selvfølgelig ikke cracka versjon men kjøres via Steam begeg spillene! :p

Lenke til kommentar

Her får jeg beskjed om "wrong disc inserted" både når jeg prøver å starte HL2 og CS:S uten DVD. Burde vel forhåpentligvis ikke ta for lang tid før noe sånt er tilgjengelig da. Noen har jo allerede cracka det, så da burde de tenke litt på de som har kjøpt det og ikke vil stresse med DVDen også :)

Lenke til kommentar
Oki nå er jeg veldig forvirret her. Dere sier at dere ikke kan spille CS-Sorce uten DVD plata i DVD-rommen.

Rart!  :dontgetit:

 

Jeg har kjøpt spillet fysisk på en DVD plate. Instalerte både HL-2 og CS-sorce og begge funker uten platen i DVD-rommen! :!: Er jo selvfølgelig ikke cracka versjon men kjøres via Steam begeg spillene! :p

Har lest noe om å registrere half life 2..kan dette ha noe med saken å gjøre?

 

[edit]

Blib Skrevet 16/11/2004 : 19:16

  Hvordan fikk du det installert hvis du ikke har DVD-ROM da? 

 

Jeg har dvdrom på den stasjonære pcen, men bruker den bærbare til å spille cs:s på hos kompisen min :yes:

Endret av ÖzzY
Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16/11/2004 : 19:16

  Hvordan fikk du det installert hvis du ikke har DVD-ROM da? 

 

Jeg har dvdrom på den stasjonære pcen, men bruker den bærbare til å spille cs:s på hos kompisen min :yes:

Og jeg spør om igjen: Hvordan fikk du da installert CS: S på den bærbare hvis du ikke har DVD-ROM? :S

Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16/11/2004 : 19:16

  Hvordan fikk du det installert hvis du ikke har DVD-ROM da? 

 

Jeg har dvdrom på den stasjonære pcen, men bruker den bærbare til å spille cs:s på hos kompisen min :yes:

Og jeg spør om igjen: Hvordan fikk du da installert CS: S på den bærbare hvis du ikke har DVD-ROM? :S

Ahaa! :p Jeg kopierte over hl2 og cs source filene som ligger i Steamapps mappa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...