Gå til innhold

Spille HL2 og CS:S uten dvd?


Anbefalte innlegg

Jeg har litt av samme problemet. Kjøpte DVD-utgaven, og installerte det. Trodde jo Steam-pålogginga ville være god nok sjekk etterpå...!

 

Tenkte jeg skulle spille litt CS:S på kjæresten sin maskin, men får spørsmål om å sette i DVDen. Men jeg tok jo ikke med DVDen hit. :(

 

Har noen f.eks. prøvd å reinstallere Steam, og så installere HL2 ved å "pre-loade" det istedet for å sette i DVDen?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er litt teit er jo at vis du laster ned spillet via steam så slipper du jo dvd'en hvorfor skal dette være anderledes med kjøpe-versionen. Og aktiveringa burde jo ta seg av ethvert problem som en cd-sjekk skal være god for...

 

Som de fleste vet er det jo publisher som krever cd-sjekk, så her er nokk et eksempel på at VU er kjipe folk.

 

Jeg begynner å angre litt på at jeg bestillte CE og ikke bare kjøpte silver/gold over steam.

 

Men det er noe med å ha spillet i hylla altså...

Lenke til kommentar
Sjefern's tips funka ikke (tror dette var en fix til warez versjonen).

Skal teste Virtual Clone Drive med CloneCD-image senere i kveld, og rapportere tilbake om det fungerer. (har kobla på brenneren igjen nå, og gidder ikke restarte og koble om til DVDspiller ennå)

 

Fungerte det ?

Har ikke testa før nå.. men dette fucka jo alt.. Da jeg hadde imaget i ville ikke hverken HL2 eller CS:S starte (ingen feilmeldinger heller), og da jeg tok ut imaget, og fjerna clonedrive og satte i dvden fikk jeg bluescreen av å starte CS:S, og en eller annen feilmelding om ei fil som mangla da jeg prøvde å starte HL2.

 

Nå tror jeg jeg får installere på ny, og vente til valve forhåpentligvis fjerner DVDsjekken.

:nei:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt rart at det først fungerte for meg, men så fungerer det ikke lenger... Kanskje eg gjør noe annerledes, eller noe program eg må ha installert i tillegg?

 

Eg prøvde ut en god del programmer da eg fikk det til, og husker ikke hva eg hadde installert og hva ikke... :(

 

Er det andre som har prøvd å bruke Virtual Clone Drive?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...