Gå til innhold

Hvem skal bestille WoW fra USA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ein må registrere VISA el.l. vil vise seg 23.11. Siden ein kan betale med PayPal så håper eg at ein kan sleppe å ha kredittkort registrert. Håper i det lengste..

Skrevet

Gutta! hørte fra en ansatt i spaceworld i storgata at de skulle få inn den amrikanske versjonen på tirsdag.. de hadde importert!

Da blir det nok amrikansk versjon ja!

Skrevet

Slapp av wow kommer først ut på Engelsk Så sener kommer det på Tysk å fransk

Spansk har jeg hørt kommer for amerika men ikke for euro server, men det kommer sikkert.

Så til våren kommer det egen server for kina å sør-Korea

Men jeg tro ikke det kommer til å komme ut med nordisk i det helle tatt, Pluss tenk på forsinkelse med tanke på overstelse helle tiden

Som det er med Biosfear 3månder etter helle tiden med patch for de må oversette fra Koreansk til engelsk

Så gå med engelsk

Skrevet
at spillet lanseres i Europa 23. februar.

Ikke for å hakke på deg eller noe sånt men hvor ha du fått akkurat den datoen ifra? :hmm:

Jeg sa at jeg spekulerte :)

Datoen fikk jeg lese på en post på forumet til Blizzard, hvor en hadde sett datoen til en nettbutikk. Etter litt leting, så fant jeg denne siden som er Amazon i England.

På den siden står det 25. februar og ikke 23. som jeg påsto. Rett skal være rett.

Den lanseringsdatoen der er sikkert satt så langt frem i tid, sånn at Amazon slipper alle de klagene de hadde fått for hver gang de hadde forskyvet datoen.

Skrevet

Men jeg vil ha Collector's Edition!

Etter det jeg har skjønt, så har Blizzard hinta frempå at det vil komme andre Collector's Editions enn US.

Skrevet (endret)
Det problemet kan lett løses med VPN eller tilsvarende.

vpn gir deg ikke us billing address på VISA-kortet. ;)

Hva med å bare oppgi en amerikansk adresse i "billing address" feltet? Noen som tror det vil gå?

Forresten så fikk en kamerat av meg fra USA sin WoW Collectors Edition i dag :cry:

jeg kan føle sjalusien på kroppen

Endret av apollox
Skrevet
engelsk only, det gir den beste feelingen :) men når kan vi KJØPE wow i norske butikker?

Engelsk gir nok den beste feelingen ja.. Det går alllerede an å forhåndsbestille spillet hosgamezone..

Når man bestiller spillet hos GameZone er man garantert plass på Betatestingen da også?

Skrevet

Et problem med å spille på amerikanske servere er også tidsforskjellen.

Opplevde dette da jeg for en stund siden spilte Asheron's call, som bare hadde amerikanske servere, og alle quest raids, events og slikt ble arrangert på ettermiddag i amerikansk tid, det tilsvarte som regel rundt 4 på natta her...

Og siden døgnet er snudd litt rundt sover jo en del av amerikanerne når vi i norden sitter og spiller... Så det har en tendens til å bli litt lite spillere rundt.

Nå er dette bare slik jeg har erfart det med Asheron's call og har ingen peil på om det blir slikt med wow, men for meg blir det nok europeiske servere slik at jeg ungår dette hvis det skulle bli slik...

Skrevet
(...) alle quest raids, events og slikt ble arrangert på ettermiddag i amerikansk tid, det tilsvarte som regel rundt 4 på natta her...

Vel, hvis du spiller på en Amerikansk East Coast server, så er tidsforskjellen ca. 6 timer. (dvs. 4 på natta vil være 22 på kvelden der) Så det er ikke så altfor ille. West Coast (som er lengst unna) er det 9 timer forskjell, så hvordan de har ettermiddagstid når kl er 4 her skjønner jeg ikke helt :)

Jeg skal iallefall spille på East Coast, hvis jeg får det til på en eller annen måte

Skrevet
Når man bestiller spillet hos GameZone er man garantert plass på Betatestingen da også?

Fryktelig interessert i akkurat det samme.. Fikk inntrykk av at de som forhåndbsbestilte fikk tilsendt "authentication key" til den europeiske betaen før spillet blir european-retail.. Er det sånn hos Gamezone? Eller hvor forhåndsbestiller dere andre? :roll:

Skrevet
Jeg skal vente til blizz update før jeg bestiller noe som helst

Jeg også. Tror det ville vært greiest. På forumet til wow beta så har blizz sagt at informasjon angående Open Beta og release av spillet (Ja det er europeisk beta og release det er snakk om) kommer til å være tilgjengelig i løpet av denne uka

Skrevet

Jeg gidder ikke forhåndsbestille den Europeiske versjonen uten å vite ca. når release i EU er. Det kan jo være alt fra slutten av desember til begynnelsen av mars.

Dessutene klarer de ikke å friste meg med å "garantere" meg en plass i EU Open beta, noe man sikkert får bli med i uansett.

Skrevet (endret)

Herregud! Fatter ikke at folk stresser så forferdelig for å få lov til å spille på amerikanske servere. Blizzard forbyr det, men dere prøver likevel :hrm:

Dere må tåle litt tysk og fransk på chatten, ellers kan dere finne noe annet å gjøre.

Vi er europeere, ergo spiller vi på europeiske servere. :w00t:

End of story!

Endret av Donkey Kong
Skrevet
Herregud! Fatter ikke at folk stresser så forferdelig for å få låv til å spille på amerikanske servere. Blizzard forbyr det, men dere prøver likevel :hrm:

Dere må tåle litt tysk og fransk på chatten, ellers kan dere finne noe annet å gjøre.

Vi er europeere, ergo spiller vi på europeiske servere. :w00t:

End of story!

Hvis jeg har lyst, og samtidig gidder å bruke tid på å finne ut hvordan jeg kan få spilt på US servere, kan jeg plz få lov av deg eller? Vi er europeere, ergo spiller vi på europeiske servere??? Dummeste jeg har hørt.

Jeg har amerikanske venner og guildfolk jeg ønsker å spille sammen med og det er helt latterlig at Blizzard skal gjennomføre dette nazi-serversystemet sitt. Den eneste gode begrunnelsen, selv om de ikke vil innrømme det selv, må være at distributøren Vivendi skal tjeneste ekstra penger. Ping er ikke noe problem, om det er like mørkt på WoW som det er ut vinduet driter jeg i, og lokal support har jeg ikke spesielt mye behov for.

Skrevet
Så hvordan de har ettermiddagstid når kl er 4 her skjønner jeg ikke helt :)

Hehe, sant det da. Bare tok et eksempel for å illustrere litt tidsforskjellen :)

Men saken er at man har en tendens til å få helt løddi døgnrytme etter å ha spilt på amerikanske servere en stund, man får en tendens til å sitte å spille hele natten... (Ikke at jeg har gjort dette altså... neida... :p)

Men det er jo selvfølgelig ikke min sak om du vil spille på amerikanske servere, vil bare ha mest mulig folk på de europeiske serverne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...