Gå til innhold

I'm stuck in HL²-tråden


Anbefalte innlegg

HJELP!

 

Har fått løftet bilen med magnetkranen over til "lagerhuset", knust ruten i det andre lagerhuset og kommet meg med bilen ut ut på veien igjen. Har 3 sånne lasergranater (RPGer)... Nå møter jeg det derre fæle insekts-helikopteret på veien. 3 RPG'er er ihvertfall ikke nok til å knekke dyret. Noen tips? Har holdt på med dette lenge nå - og begynner å bli litt frustrert. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HJELP!

 

Har fått løftet bilen med magnetkranen over til "lagerhuset", knust ruten i det andre lagerhuset og kommet meg med bilen ut ut på veien igjen. Har 3 sånne lasergranater (RPGer)... Nå møter jeg det derre fæle insekts-helikopteret på veien. 3 RPG'er er ihvertfall ikke nok til å knekke dyret. Noen tips? Har holdt på med dette lenge nå - og begynner å bli litt frustrert. :ermm:

Mellom bilvrakene en plass skal det ligge flere raketter ;)

Lenke til kommentar
HJELP!

 

Har fått løftet bilen med magnetkranen over til "lagerhuset", knust ruten i det andre lagerhuset og kommet meg med bilen ut ut på veien igjen. Har 3 sånne lasergranater (RPGer)... Nå møter jeg det derre fæle insekts-helikopteret på veien. 3 RPG'er er ihvertfall ikke nok til å knekke dyret. Noen tips? Har holdt på med dette lenge nå - og begynner å bli litt frustrert.  :ermm:

Jeg kjørte ifra den. Etter et godt stykke gav den opp! :!:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg skriver bare en liten guide til HL2, ettersom mange har lurt

på hva man skal gjøre her!

 

Guide:

 

Etter å ha kjørt med Caddy'n etter veien en stund, kommer du til en liten plass med noen hus, og soldater!

 

Knert soldatene og se deg litt rundt, du ser en port som blokkerer for deg og Caddy'n din, løp inn i et hus som ligger til venstre på veien.

 

Når du kommer inn ser du tre (3) brytere, 2 av dem er slått av, og er røde, 1 står på og er grønn.

Slå av den grønne og!

 

Nå ser du at det ligger en liten boks i den "båsen" som du nettop slo av, et aggregat, og i de to andre, er tomme! Disse aggregatene må du finne, og ved hjelp av (E)-use eller Grav. gun sette på plass!

 

Gå nå ut av huset og se opp, da kommer du til og se en vindmølle, tvers over ligger det en metall-plate, denne ligger aggregatene på, bruk Grav. Gun å kast opp div. ting som murstein og tønner! Platen vil til slutt falle ned og du har aggregatene, husker ikke helt om begge 2, ligger på platen, ellers er det bare å lete litt rundt!

 

Mr. MadCow

Lenke til kommentar
Når du kommer inn ser du tre (3) brytere, 2 av dem er slått av, og er røde, 1 står på og er grønn.

Slå av den grønne og!

 

Nå ser du at det ligger en liten boks i den "båsen" som du nettop slo av, et aggregat, og i de to andre, er tomme! Disse aggregatene må du finne, og ved hjelp av (E)-use eller Grav. gun sette på plass!

Hvorfor slå av den som er på?

 

Aggregat? Mener du ikke bilbatteri?

 

Muligt vi snakker om to forskjellige plasser.

 

Uansett, bra initiativ! Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
hey, jeg har et problem i hl2 og håper at noen kan hjelpe meg, er kommet til et fyrtårn, og der tror jeg det er en dør nede, for det er sånn knapp å trykke på, men når jeg trykker på den kommer det bare error, noen som vet hva jeg skal gjøre for å komme meg videre?

Den døra blir åpnet senere av en av de folka som er der. Hos meg overlevde i alle fall en av de. Har du kverka alle folkene og gunshippet enda?

Lenke til kommentar
hey, jeg har et problem i hl2 og håper at noen kan hjelpe meg, er kommet til et fyrtårn, og der tror jeg det er en dør nede, for det er sånn knapp å trykke på, men når jeg trykker på den kommer det bare error, noen som vet hva jeg skal gjøre for å komme meg videre?

Den døra blir åpnet senere av en av de folka som er der. Hos meg overlevde i alle fall en av de. Har du kverka alle folkene og gunshippet enda?

ja, det er kværka, det er to folk igjen der, men de står lissm bare der og ikke gjør noe, når jeg går bort til dem bare rører de på seg og sier oh sorry elns :p

Lenke til kommentar

Klarer faen ikek å hoppe over hopp nr 2 i highway 17.Rett etter du har lastet opp bilen med heisekrane og hoppet igjenom noen viduer sp kommer det en flyvemaskin og et jevla stort hopp som du ikke faen har nok fart til å klare å hoppe over. det førstet hoppet gikk heller ikke, kom halvveis liksom også haddddddaaa!!!! løste det første hoppet ved å blaste bilen opper fjellet med ma gravity gun.

 

Har man Nitrogen fart som jeg ikk e har oppdaget eller?

 

 

help is needed. (blir ogsp kvalm av å spille det. noe med perspetivet ell noe)

Endret av artificial
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...