Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
like greit...

heh, snakker og genialt valg av dato. er jo bursdagen min jo ;)

luer på om jeg kunne fått en gratis utgave...

Gratulerer med dagen =)

Skrevet (endret)

Og jeg som må jobbe HELT til 15.00 ...... jaja, får se om jeg får åpna noen porter i en firewall på jobb istedet da ;)

Endret av Sharkey
Skrevet (endret)

damn denne tråden ble stor fort da.. :p ah well, våkna klokka fem, og har sotte hær å sett på countdown siden... kjenner jeg ble litt småtrøtt nå, men regner med jeg våkner fort når hl2 blir aktivert :w00t:

-mamazboy-

EDIT:

1:20:00 igjen! :D

(i følge denne anyway)

Endret av mamazboy
Skrevet
Hmm. Ser Half-Life 2 på DVD koster 299,- på Elkjøp. Kanskje bestille meg en kopi. Bare ikke HL2 er like kjedelig som CS: Source :cry:

Tvilsomt, half life 2 er basert på half life historien... genialt spennende... cs:s er basert på cs konseptet... dvs terorist mot counter terorist... ikke like spennende ;)

-mamazboy-

Skrevet
Hmm. Ser Half-Life 2 på DVD koster 299,- på Elkjøp. Kanskje bestille meg en kopi. Bare ikke HL2 er like kjedelig som CS: Source  :cry:

Tvilsomt, half life 2 er basert på half life historien... genialt spennende... cs:s er basert på cs konseptet... dvs terorist mot counter terorist... ikke like spennende ;)

-mamazboy-

Er det jeg også har i bakhodet. Derfor jeg har tenkt å bestille og. Men er ikke sikker på om jeg gidder helt enda :p Er ikke helt gæærn etter det som så mange andre :p

Skrevet
Noen som vet om noen butikker som faktisk vil ha HL2 inne idag?

Hmm. Tviler hvis ikke du har forhåndsbestilt hos noen. Men jeg vil da tro at nettbutikken til Elkjøp snart går tomt iogmed de selger det for 299,-.

Skrevet
Tror det er slik at informasjon om spillet, dvs. reviews kan slippes kl. 21. Spillet slippes ved midnatt -8GMT, dvs. det åpnes på Steam kl. 09 norsk tid.

gamespot.com la ut review kl. 21. Karakter 9,2.

Den offisielle lanseringen var klokka 21:00, mens aktiveringen skjer 09:00, altså om 1 time og 14 minuttar. :thumbup:

Skrevet
Noen som vet når Elkjøp åpner idag?

elkjøp¨åpner kl 10 og jeg kan bekrefte at elkjøp i tromsø har hl2 inne :) til 299

førstemann til mølla ? eller fuck elkjøp og vivendi, så downer du det heller ned over steam så støtter du valve heller :)

Skrevet

*argh* jevlig tid på preloaden, fatter ikke hvorfor d tar så ekstremt lang tid...

53% lol, får ikke spillt d før jeg skal på jobb ihvertfall. Men satte den til preload i gårkveld, da talte den % sagte men sikkert, ser ikke at den teller noe som helst nå i det hele tatt, hmmm verdt risken å resette? :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...