Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Terje82 viss jeg noen gang ser deg kommer jeg til å backstabbe deg   :evil:   fører sikkert til en sikker død for meg da men  :ermm:

 

Human rogue

Bladefist

hva heter roguen din?

 

bare prøv å slå meg. bare en rogue på bladefist som kan det, å han er i samme guild som meg :D

 

1414 dps er ganske bra

Du har en skummelt høy dps .... :dontgetit: MEN prøv å slå denne dps`en du! :!:

Edit: kaller meg Maehdros , medlem av Daggers Of Darkness :)

post-172-1128245607_thumb.jpg

Endret av JaWa
Lenke til kommentar
Til de som mener at paladins duger KUN til cleansing i MC

apox da, man må jo ikke se på healing done meteret. altfor mange er kåte på det. tror ikke folk vet at den teller overhealing.

 

en gammel guildie er over deg der, Tully :p (jepp vi er på samme server)

 

bildet er gammelt

wowscrnshot0909051621030ka.th.jpg

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
apox da, man må jo ikke se på healing done meteret. altfor mange er kåte på det. tror ikke folk vet at den teller overhealing.

*sigh* Jeg gir opp. Som jeg har sagt mange ganger, jeg lå veldig høyt på healing lista med en av de laveste overhealing prosentene, og gjør det hver gang. Var litt stolt akkurat da, og posta det her, men jeg skal slutte med det.

Får levle magen min å håpe på at ikke alle begynner å hate mage plutselig.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
apox da, man må jo ikke se på healing done meteret. altfor mange er kåte på det. tror ikke folk vet at den teller overhealing.

*sigh* Jeg gir opp. Som jeg har sagt mange ganger, jeg lå veldig høyt på healing lista med en av de laveste overhealing prosentene, og gjør det hver gang. Var litt stolt akkurat da, og posta det her, men jeg skal slutte med det.

Får levle magen min å håpe på at ikke alle begynner å hate mage plutselig.

Ikke bry deg om dem apox ;)

Lenke til kommentar

Faen er det rar folk sier . o_O paladin = Divine shield + HS .

 

Er i Tyrs hand nå. Så kommer det masse horder og dreper oss og det neste jeg ser er 2 paladins som resser å har lagt Gay macro /lol. Så tar de på Divine shield + Hs og stikker og spammer macro sitt til tusen " /lol /lol /lol /lol " hele tiden mens de bruker hearstone :blush:

 

Skjønner ikke at de gidder. Gjør jo bare det dårlige rykte til paladin enda dårligere :mad: .

 

Bilde:

post-172-1128383749_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Og jeg skjønner ikke hva som er så galt med DS + HS...

Rogues bruker da vanish når kampen går ille, eller når de får 5stk etter seg de også. Mage blinker og løper, Druid skifter til Travelform osv.

Paladin sin eneste måte å stikke av på har tilogmed 1h cooldown.

si meg. hva har warrior eller warlock til å stikke av med?

Lenke til kommentar
Og jeg skjønner ikke hva som er så galt med DS + HS...

Rogues bruker da vanish når kampen går ille, eller når de får 5stk etter seg de også. Mage blinker og løper, Druid skifter til Travelform osv.

Paladin sin eneste måte å stikke av på har tilogmed 1h cooldown.

Blink, travelform osv er ferdigheter de klassene har, og som de er avhengige av på hver sin måte i pvp. Jeg vil ikke driste meg til å kalle å heartstone til ironforge noe paladin er avhengig av i pvp. Og å si at "klart paldin må få heartstone, roguer kan jo bare vanishe og druid har travelform" er bare tull. Vanish er griseenkelt å bryte, og travelform kan stoppes og slowes på samme måten som alle andre kan. Enkelte klasser har ikke nubbesjanse til å stikke av engang, slik som nevnte warrior og warlock

 

Edit: Til og med med Blizzard ymter frampå om at shield+heartstone er feigt ;)

http://www.thottbot.com/?i=43647

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Paladin jeg har spilt en del med lagde denne filmen om bubble+HS(Woo jeg er i guildchat :p)

 

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=2932

 

Ser ikke hva som skulle være så feigt med det. Du gidder ikke ta en corpserun, da stikker du av. Har flere ganger shadowmeldet selv og tatt HS.

 

Mente ikke å være negativ Apox, ment som en /wave. Husker jeg var med dere da dere tok Luci første gang. Da Norse ble oppløst ;)

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
Skal vi vise dps så greit. Tok dette bilde for å vise bug/cheat i bg, men så senere dps's min.  :!:

Er nok rimelig sikker på at dps'en din var det som stod i grønt. Det hvite er nok totalt. Dog, jeg skal ikke være skråsikker, men regner nok med det ;)

 

 

Bildet:

Fant en fin spot for et bilde, og mekka litt i PS:

post-172-1128425655_thumb.jpg

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar
Skal vi vise dps så greit. Tok dette bilde for å vise bug/cheat i bg, men så senere dps's min.  :!:

Er nok rimelig sikker på at dps'en din var det som stod i grønt. Det hvite er nok totalt. Dog, jeg skal ikke være skråsikker, men regner nok med det ;)

 

 

Bildet:

Fant en fin spot for et bilde, og mekka litt i PS:

Det grønne er friendly dps, altså totale dps medregnet alle rundt meg også.

 

Dagger rogues flest kan holde 3000 dps i pvp ved kun å angripe folk som dør etter ambush - backstab, sånn generelt.

 

edit: Eller også ved bruk at tistle tea og/eller zg trinket.

post-172-1128428932_thumb.jpg

Endret av Slåmeg
Lenke til kommentar
Skal vi vise dps så greit. Tok dette bilde for å vise bug/cheat i bg, men så senere dps's min.  :!:

Er nok rimelig sikker på at dps'en din var det som stod i grønt. Det hvite er nok totalt. Dog, jeg skal ikke være skråsikker, men regner nok med det ;)

 

 

Bildet:

Fant en fin spot for et bilde, og mekka litt i PS:

Det grønne er friendly dps, altså totale dps medregnet alle rundt meg også.

 

Dagger rogues flest kan holde 3000 dps i pvp ved kun å angripe folk som dør etter ambush - backstab, sånn generelt.

 

edit: Eller også ved bruk at tistle tea og/eller zg trinket.

Hmmm, jaja, rart, da det burde være motsatt. Dessuten synker jo dps'en drastiskt og raskt etter en ambush osv. Ser også at du bruker Barman Shanker, så jeg synes at den dps-målern din er litt rar :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...