Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nesten jeg er synsk :ermm: Vi skulle raide crossroads, og jeg ville grinde litt før jeg dro.. Så sier jeg til Raid-leaderen: "Setter du looten til free for all?, i tilfellet Krol Blade, eller brightwood staff dropper :p"

 

ca. 5 minutter senere: Tror du ikke krol blade dropper :w00t: Magen på bildet får også en del av kaka, siden han også var med å grindet.

 

edit. Jeg scrollet opp i chatloggen...

post-172-1122755093_thumb.jpg

Endret av kazaa
Lenke til kommentar
Tror nesten jeg er synsk :ermm: Vi skulle raide crossroads, og jeg ville grinde litt før jeg dro.. Så sier jeg til Raid-leaderen: "Setter du looten til free for all?, i tilfellet Krol Blade, eller brightwood staff dropper :p"

 

ca. 5 minutter senere: Tror du ikke krol blade dropper :w00t: Magen på bildet får også en del av kaka, siden han også var med å grindet.

 

edit. Jeg scrollet opp i chatloggen...

Spiller på dunemaul du?

Lenke til kommentar
Tror nesten jeg er synsk  :ermm: Vi skulle raide crossroads, og jeg ville grinde litt før jeg dro.. Så sier jeg til Raid-leaderen: "Setter du looten til free for all?, i tilfellet Krol Blade, eller brightwood staff dropper :p"

 

ca. 5 minutter senere:  Tror du ikke krol blade dropper :w00t: Magen på bildet får også en del av kaka, siden han også var med å grindet.

 

edit. Jeg scrollet opp i chatloggen...

Spiller på dunemaul du?

Gjør nok det :)

Lenke til kommentar
Tror nesten jeg er synsk   :ermm: Vi skulle raide crossroads, og jeg ville grinde litt før jeg dro.. Så sier jeg til Raid-leaderen: "Setter du looten til free for all?, i tilfellet Krol Blade, eller brightwood staff dropper :p"

 

ca. 5 minutter senere:  Tror du ikke krol blade dropper :w00t: Magen på bildet får også en del av kaka, siden han også var med å grindet.

 

edit. Jeg scrollet opp i chatloggen...

Spiller på dunemaul du?

Gjør nok det :)

Kjennte igjen ninjalooteren som logget på friends listen din.^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...