Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho.

Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag?

 

edit: ok et bilde og da.

 

Noe av det styggeste jeg har sett...

post-172-1116795490_thumb.jpg

Endret av Munch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho.

Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag?

 

edit: ok et bilde og da.

 

Noe av det styggeste jeg har sett...

Når azuregos dreper deg, så får du en eller annen sickness. Da logger du ut og inn igjen

Lenke til kommentar
vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho.

Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag?

 

edit: ok et bilde og da.

 

Noe av det styggeste jeg har sett...

Når azuregos dreper deg, så får du en eller annen sickness. Da logger du ut og inn igjen

den sicknessen varer bare i 7min vis jeg ikke husker feil

prøvde å ta han i stad på test serveren alene :p funka dårlig

post-172-1116852549_thumb.jpg

Endret av AltuZ
Lenke til kommentar
vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho.

Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag?

 

edit: ok et bilde og da.

 

Noe av det styggeste jeg har sett...

Når azuregos dreper deg, så får du en eller annen sickness. Da logger du ut og inn igjen

den sicknessen varer bare i 7min vis jeg ikke husker feil

prøvde å ta han i stad på test serveren alene :p funka dårlig

Den er på 15 min, men det må jo være exploit å relogge. Vil ikke ha noe pes fra Blizzard!

Lenke til kommentar
vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho.

Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag?

 

edit: ok et bilde og da.

 

Noe av det styggeste jeg har sett...

Når azuregos dreper deg, så får du en eller annen sickness. Da logger du ut og inn igjen

den sicknessen varer bare i 7min vis jeg ikke husker feil

prøvde å ta han i stad på test serveren alene :p funka dårlig

Den er på 15 min, men det må jo være exploit å relogge. Vil ikke ha noe pes fra Blizzard!

Alle andre gjør det, så hvorfor ikke? Gjør jo alt mye lettere da =) Vi knuste han i dag også btw. screen kommer senere

Lenke til kommentar
Alle andre gjør det, så hvorfor ikke? Gjør jo alt mye lettere da =) Vi knuste han i dag også btw. screen kommer senere

"Hvis alle andre cheater, så kan jeg også!" mener du? :no:

 

Lik det eller ei, sånne exploits er og blir cheat.

Dessuten tror jeg (HÅPER jeg) at det er mange som dreper han på ærlig vis.

 

Håper Blizzard tar affære med exploiterene.

Lenke til kommentar
Alle andre gjør det, så hvorfor ikke? Gjør jo alt mye lettere da =) Vi knuste han i dag også btw. screen kommer senere

"Hvis alle andre cheater, så kan jeg også!" mener du? :no:

 

Lik det eller ei, sånne exploits er og blir cheat.

Dessuten tror jeg (HÅPER jeg) at det er mange som dreper han på ærlig vis.

 

Håper Blizzard tar affære med exploiterene.

Tar ca. 30 sekund å relogge uansett, så man tjener ikke akkurat så veldig mye på det... Men som du sier, det er kanskje en smule cheat ja. Har du noen gang prøvd deg på han forresten?

Lenke til kommentar
OT:

 

Fikk spørsmaal på /w om jeg ble med å raide en GM :roll:

 

Lurer på om de dropper Legendary items :p

Utrolig mye vits å skrive det innlegget der.....

Minner om dette faktisk er en _bilde_thread.. Ikke en plass for å diskutere om hva som er cheat eller ikke, den greia der kan dere ta en annen plass. Man går inni denne threaden for å se fete bilder, ikke 2 sider med meningsløst tullprat...

 

 

Nå, over til det threaden faktisk er. Nei sier du det? En plass der man poster bilder.

 

Et 40manns raid i UC som ikke gikk så bra. Hordene var raske med å etablere et kraftig forsvar. Det + 2 worldbosser (dreadlord pluss ei litt svakere kjerring) ble for mye.

post-172-1116948869_thumb.jpg

Endret av Taykun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...